Lag dine egne reimer ...

@FnuSnu99 husk at du har en jobb som ligger å venter her da;) møtes på mini gtg i romjulen?

Redigert av en moderator:
Looking good, @FnuSnu99 !!

Flott lær har du fått tak i og!

@FnuSnu99 husk at du har en jobb som ligger å venter her da;) møtes på mini gtg i romjulen?

@Layersman, tusen takk:D Litt dårlig samvittighet at jeg aldri svarte deg ang sp.målet jeg ser du for en god stund siden hadde ang voksing av kanter osv. Send meg bare en PM så svarer jeg så godt jeg kan på hva det måtte være.

@Entropy det er ikke glemt:mrgreen: romjulen sånn passe åpen, så bare fyr av en mld når du måtte se det passet.

Laget en bund til en 116610 på bestilling fra medasylant:D Må nok lage en til meg selv også, for det funket overraskende bra gitt:mrgreen:

Bakside av både rem og bund av utrolig mykt kalveskinn.

Har aldri greid å bestemme meg helt for hva jeg syns om bund men den der ble råbra! @FnuSnu99 Helt konge:) Synd vi har litt geografisk avstand hvis ikke skulle vi ha møttes og utvekslet triks:)

Har aldri greid å bestemme meg helt for hva jeg syns om bund men den der ble råbra! @FnuSnu99 Helt konge:) Synd vi har litt geografisk avstand hvis ikke skulle vi ha møttes og utvekslet triks:)

Takk for det @Olando:D

Takk til @FnuSnu99 for utrolig fin rem:

12539576325_cfd3a696bb_b.jpg

Er det noen som har en så bred "hull-lager" at det kan lages en rem som tar en isofrane-spenne? "Tungen" på denne er rundt 9mm! Beklager min mangel på rett terminologi ;)

Er det noen som har en så bred "hull-lager" at det kan lages en rem som tar en isofrane-spenne? "Tungen" på denne er rundt 9mm! Beklager min mangel på rett terminologi ;)

@Fosen, det enkleste er nok uansett når det er så bredt som det å bruke en skalpel og manuelt skjære ut "hullet" .
Akkurat til spennen er det null problem, men på delen av remmen med alle hullene, så er det jo best at alt ser likt ut, og det er av erfaring litt vanskelig å få til med bare kniv. Kanskje @Olando har en bred og flat/firkantet hull dor?

@Fosen og @FnuSnu99 har en slik avlang punch men er bare 6mm bred så det blir litt lite. Hvis spennen er 9mm bred bør den være 8mm ihvertfall. Søk på "oblong punch" på ebay og du får opp endel.