Dykking

Hehe. Det er ikke meg som har "konemishandler" bart. Det er en kolega. Jeg har helsjegg. Er med flere plasser i filmen. :)

Karer - jeg vil bare opplyse om at Fue.no har Black Friday i dag :) Får bl.a Scubapro Jetfins for 995.-

Bare sånn til info:)

Redigert:
hvor lenge er deco tiden? skjønner at det varierer, men hvor lenge sitter du der i snitt pr. gang?

Du har rett i at tiden varierer alt etter dybde og tid. Akkurat på denne dykking så bruker vi en tabell som er : 33meter 70 minutter og det blir 67 minutter i trykk kammeret. :D

Dette er kanskje gammelt nytt, men utrolig historie.

[video=youtube;ZPz8mxJNPh8]http://www.youtube.com/watch?v=ZPz8mxJNPh8[/video]

WARRI, Nigeria (Reuters) - After two days trapped in freezing cold water and breathing from an air bubble in an upturned tugboat under the ocean, Harrison Okene was sure he was going to die. Then a torch light pierced the darkness.

Harrison Okene, Nigerian Cook, Survives Two Days Under Sea In Shipwreck Air Bubble

The Rescue of Harrison Okene - Front Page Articles - Articles - News - Divers Association

hjemme fra ferie i maldivene, FOR et dykkersted (nå har jeg bare erfaring fra oslofjorden. Haier og turtles og mye annet morro!