Patek Philippe-tråden

Et eksempel på at selv de beste kan trå feil?

Patek+Philippe+Sky+Moon+Tourbillon+ref.+6002G+%25286%2529.jpg

Haha... den så jeg på armen til en russer i sør-frankrike i går... Emblemet på lenken tilsa Patek, men ikke mye annet, nei :p

Bjerke?

Det er jo så enkelt som at du andersmp sender meg en PM på 5167 så kjøper du en 5980:)

Hei!!!! Det der var min kommentar! Og jeg stiller først i køen for jeg er bare fem poster unna min 0,8 x WIS unboxing:)

Bo Berggren i Stockholm. Jeg lar meg rive med relativt lett, men jeg eier litt fornuft også.... Klokkekontoen er ikke helt der enda. Men jeg har hørt at samboeren min snakker om nummer 2 neste høst. Får krysse fingra for at det blir en gutt :D

Bo Berggren i Stockholm. Jeg lar meg rive med relativt lett, men jeg eier litt fornuft også.... Klokkekontoen er ikke helt der enda. Men jeg har hørt at samboeren min snakker om nummer 2 neste høst. Får krysse fingra for at det blir en gutt :D

Hehe, Johnny har jo en pent priset 5980. Hvorfor vente ?:)

I vinduet til Bjerke KJ stod det i dag to hvite Nautilus: 5711 og 5980. De satt fint på hånden de, for å si det slik :cool:

Beklager elendig bildekvalitet :p

2f520d24148611e38fa722000a1fbcea_7.jpg

Nå som jeg har forelsket meg, må jeg ha svar på et kjapt spørsmål;
Er det samme blåfargen på 5711 og 5980?

Nå skal det prioriteres hardt, mååå haaaa:D

Nå som jeg har forelsket meg, må jeg ha svar på et kjapt spørsmål;
Er det samme blåfargen på 5711 og 5980?

Nå skal det prioriteres hardt, mååå haaaa:D

Ja, men nei, men ja.

De kan fort oppleves forskjellig selv om de, så vidt jeg vet, er like i utgangspunktet.

Selv opplever jeg kanskje at 5712 havner midt imellom dem, men jeg tror ærlig talt det meste er i hodet mitt.

Det som derimot er en konkret forskjell er at det er forskjellige mengder ting på skiven som endrer hvordan lyset spiller.

Ja, men nei, men ja.

De kan fort oppleves forskjellig selv om de, så vidt jeg vet, er like i utgangspunktet.

Selv opplever jeg kanskje at 5712 havner midt imellom dem, men jeg tror ærlig talt det meste er i hodet mitt.

Det som derimot er en konkret forskjell er at det er forskjellige mengder ting på skiven som endrer hvordan lyset spiller.

Det var det jeg tenkte meg, og håpet på:)
Men når jeg så på nettsiden til PP var det derimot utrolig stor forskjell på fargene. Ble skikkelig usikker, men det må jo være pga lyssetting osv.