Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Medlem
19. okt. 2011
Innlegg
5.367
Ettersom diskusjonene i tråden for klokkerelaterte ting vi ikke liker har en tendens til å gli ut til nye temaer som ikke handler om klokker, så tenkte jeg det var på tide å opprette en egen tråd hvor vi kan få lettet litt på trykket og få ut ting som irriterer oss i hverdagen. ;)

Så, da får jeg starte sytingen:

- Kinogjengere som tror det er berikende for oss andre å høre deres play-by-play kommentering av hva som skjer på lerretet.

- Folk som ikke blinker i rundkjøringer. Gjetteleken er faktisk ikke moro i trafikken.

- Folk som plukker opp dritten til hunden, pakker den inn i pose for maksimal preservasjon og finner det lurt å legge den fra seg i veikanten.

- "Frankly, my dear... - DENNE SENDINGEN BLIR PRESENTERT AV DNB OG GJENSIDIGE".

- Når man er så heldig å knekke den ene nøtten i nøtteposen som smaker død og fordervelse.
 
Redigert:
At jeg alltid er så fordømt pissetrengt når jeg våkner, uansett hvor mye jeg pisser på kvelden.
 
At jeg alltid er så fordømt pissetrengt når jeg våkner, uansett hvor mye jeg pisser på kvelden.

+1. Når jeg våkner kl. 6 søndag morgen, sengen er varm og herlig og jeg blir liggende lenge å overveie om det er mulig å sove igjen med så full blære, eller om jeg må kapitulere og forlate sengens komfort for å lette trykket.

Ender alltid med sistnevnte. Nei, det kan jeg ikke like.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Timewarp
Folk som smatter, folk som prater under forelesninger og det verste er folk som stopper akkurat på toppen av rulletrappen uten å gå til siden.

To be continued...
 
  • Liker
Reaksjoner: ludokid og 46PO
Folk som smatter, folk som prater under forelesninger og det verste er folk som stopper akkurat på toppen av rulletrappen uten å gå til siden.
Ja, ja og ja!

Folk (ofte tenåringer) som snakker høylytt under film på kino, gjerne om handlingen eller hva som holder på å skje, og tror at deres "kule" kommentarer egentlig vil få folk til å tenke "oi de har en tøff holdning, for noen tøffinger". Skjer heldigvis sjelden.
At folk ikke kan å oppføre seg under en film er mye av grunnen til at jeg faktisk går mindre og mindre på kino :(
Forøvrig deler jeg din frustrasjon over at folk glemmer å etterfylle blinklysvæske, ikke kaster hundebæsj, reklame og dårlige nøtter. :)

- Folk som finner det for godt å starte to-tre høylytte telefonsamtaler på buss/tog/kollektivtransport.
- Folk som bruker Koss Portapro og tilsvarende headset, men ikke har lært seg volumkontroll. Jeg er slettes ikke interessert i å høre på VG-lista/NRJ/musikken din når jeg sitter 4 seter bak deg på bussen. Kos deg med tinnitusen din.

Forøvrig er denne artikkelen kanskje verdt å lese hvis man irriterer seg over folk som skulka innføringskurset i hvordan man oppfører seg ute blant folk.
 
  • Liker
Reaksjoner: ludokid
Folk som går på buss/trikk/tog før de andre har gått av :mad:

Er det så vanskelig å stille seg litt til siden og vente? Jeg har begynt å gå bryskt rett ut med albuene til siden, deres feil om de skulle få en dult i magen!

Edit: Fin artikkel, ugk!
 
Redigert:
Når du er på trening mitt i "rushtiden" og skal til å gjøre benkpress, men ser at alle benkene brukes, men hvor en av dem er okkupert av en middelaldrende fyr som har bestemt seg for å ligge med knærne opp i luften å gjøre situps helt til stengetid.
 
  • Haha
Reaksjoner: ludokid
Knaller som skal prute når de dukker opp live, etter at vi har blitt enige om pris pr telefon eller mail først.
 
  • Liker
Reaksjoner: ludokid
Jeg anser meg selv som en blid person, men på visse områder fremstår jeg som en hardbarka "hater" (som ungdommen sier).

Øverst på hatlista mi befinner nå personer som etter hvert eneste sett hiver vektene i gulvet på treningssenteret. Greit nok, har du løftet tungt som f... og failer siste settet, men løfter du 15 kg i skråbenk med mantler klarer du også å legge de fra deg. Faen!
 
Jeg anser meg selv som en blid person, men på visse områder fremstår jeg som en hardbarka "hater" (som ungdommen sier).

Øverst på hatlista mi befinner nå personer som etter hvert eneste sett hiver vektene i gulvet på treningssenteret. Greit nok, har du løftet tungt som f... og failer siste settet, men løfter du 15 kg i skråbenk med mantler klarer du også å legge de fra deg. Faen!

Enig!

Men hva er mantler :confused:
 
Folk som vurderer å kjøpe en klokke (eller andre ting forøvrig) som har 1000 spørsmål for så å ende opp med å komme med et bud på 1/1000 del av prisantydning når de har fått svar på alt de lurer på mellom himmel og jord.
 
  • Liker
Reaksjoner: ludokid
Folk som vurderer å kjøpe en klokke (eller andre ting forøvrig) som har 1000 spørsmål for så å ende opp med å komme med et bud på 1/1000 del av prisantydning når de har fått svar på alt de lurer på mellom himmel og jord.

Dette har selv opplevd flere ganger. Utrolig irriterende.
 
Enig i de fleste her inne, selv om jeg prøver å anse meg selv som en blid fyr som ikke irriterer seg over alt for mye.:p

But here it goes...

"Løkhoder" er irriterende, ja de som stopper mitt foran rulletrappen, når du er på vei ut en dør, de som plutselig knepper handlevognen i revers uten å se seg for som meier deg ned, vimser i trafikken og som plutselig stopper opp mitt i rundkjøringen for man trenger jo ikke å stå på retten sin hele tiden:mad::confused:

Ellers er det et par ting på gymmet også, spesiellt de som bruker benkpressen til å løfte beina (løft beina hjemme for f***) eller de som kjører bicepscrul i knebøyracket for ikke å snakke om de som aldri rydder etter seg.
Mathfjeld nevnte de som slenger vektene i bakken, ja hender jeg gjør det selv men det er jo ikke når jeg løfter 8 kilos hantler.
Også litt irriterende med de som kosekvent løfter så mye at teknikken er helt feil, spesiellt nedtrekk er en øvelse hvor man ser mye rart synes jeg.
Klarer du ikke å dra stange helt ned og du si vidt passerer hode kjører du med for tunge vekter kompis.:p
De fleste er lydhøre om du prøver på en hyggelig møte å rettlede, men noen ser bare rart på deg og sier "Hvor mye løfter du'a?"

Jaja, dagens lille utblåsning ;)