Anders
Støttemedlem
- Medlem
- 18. jan. 2008
Nå følte jeg meg som en Newbie![]()
Alt er relativt, rkjersemMen et søk er ofte beste stedet å begynne.
Vi diskuterte faktisk dette i denne tråden, for bare noen sider sidenMulig vi har diskutert dette før (i så fall en glimrende anledning til å gi meg påpakning for å ikke søke), men Kong Harald bærer visst en Rolex. Noen som har gode bilder av denne, og vet hvilken modell? Datejust formodentlig? Det har jo forøvrig blitt poppis i kongehuset å bære klokken på høyre hånd ...
Jeg føler at det påtrengende spørsmålet er hvorfor i alle dager du har en biografi om kongen? Så lite tid, så mange bøker, så velger man en bok om en dyslektikter som tilfeldigvis er født inn i en seremoniell tullestilling?Kong Harald har en Rolex GMT 1675 Pepsi. Det har jeg flere klare bilder av i en biografi om Kongen. Om han har flere Rolexer vet jeg ikke.
Jeg føler at det påtrengende spørsmålet er hvorfor i alle dager du har en biografi om kongen? Så lite tid, så mange bøker, så velger man en bok om en dyslektikter som tilfeldigvis er født inn i en seremoniell tullestilling?
krille: Henrik har selvsalgt trålet byens loppemarkeder og antikvariater på søken etter denne kongebiografien, kun for å kunne drive utstrakt RESEARCH om kongens URVALG!![]()
Godt å høreMin interesse for armbåndsur er vel å merke større enn interessen for norske konger.