Sinn Spezialuhren

Jeg har blitt veldig glad i min 656!

c0768bb9.jpg

Jeg er også veldig glad i din 656:p classic!

Noen som har erfaringer med Sinn 203 Arktis?

Denne frister veldig mye. Kan bestilles med litt forskjellige remmer og lenker. Tror en blå ISOfrane på denne kunne vært en kul sommercombo :cool:

SINN_203_Arktis_iceshot.jpg

575730d1323580096-do-blue-dial-pilot-day-dates-exist-1874620gross.jpg

203_08.jpg

Hva synes folket?

Klokken heter Arktis, og du tenker umiddelbart sommer??

Tøff klokke, absolutt, selv om jeg har ørlitt trøbbel med 6-9-12-layouten på chronoer. Det er vel en 7750-variant i den?

Klokken heter Arktis, og du tenker umiddelbart sommer??

Tøff klokke, absolutt, selv om jeg har ørlitt trøbbel med 6-9-12-layouten på chronoer. Det er vel en 7750-variant i den?

Hehehe... Ja, tenker sommer. Blå urskive. Fresh :D

Det er et 7750 som står i ja, med en spesiell olje som ikke fryser. I tillegg så er det argongass i kassen som skal forhindre fuktighet. Denne kan man fryse ned (ref Frode sin tråd) for så å hive den oppi varmt vann uten at det skal påvirke urverket og skape damp inni kassen. Det måtte blitt dokumentert sammen med en evt unboxing her på Tidssonen.

Mathfjeld: Den kan fremstå som litt dressy med polert kasse, men ikke la skinnet bedra. Det er en råtass :cool:

Sinn er veldig medgjørlige på service. Det er ikke problem å bestille med ar-coating kun på innsiden av glasset. Derfor er det nok ingen problem å få bestilt den på en helbørstet lenke. Liker ikke polerte senterlinks.

Har sendt mail til Sinn, så får vi se hva de sier :D

Fin tråd Sponon! Jeg er selv en stor fan av Sinn og har nå min andre Sinn U1. Denne gang SDR versjonen. Den har vært en tur til Frankfurt for bytte av glass ++. Tok tre mnd (!), så var et hyggelig gjensyn da jeg hentet den hos UPS idag :)

5afc733d.jpg

• Liker
Reaksjoner: Trifide
Nice, Auto :)

Nesten som å få en ny klokke når du har ventet så lenge. Meget kul combo.

Jeg har meget stor sans for det meste Sinn har i sin kolleksjon men Arktis må være unntaket. Det er liksom ikke helt Sinn over den. Uttaler meg kun om design/finish her, uret i seg selv er nok bunnsolid som resten av kolleksjonen men utenpå virker den (unnskyld meg) litt billig på en måte. Men det er meg. Sinn har en høy stjerne i mine øyne. Post flere bilder folkens og grei ut dere som har mere peiling på merket.

Nice, Auto :)

Nesten som å få en ny klokke når du har ventet så lenge. Meget kul combo.

Takk :) Ja det er en "nyklokkefølelse" her nå! Deilig:)

Arktis er kul grunnet specs, men ikke min favoritt! Jeg går å grubler på U2S.

Eventuelt en av Flieger modellene. Fin den fra flieger testen i siste Watchtime. Husker ikke mod. navnet i farten.