Omega Speedmaster 3570.50.00

Riper kommer i glasset bare man ser stygt på det. Jeg tuller ikke. Etter en dag kan du banne på at det er flere riper i glasset. Det er dog snakk om små overfladiske riper som kun er synlige i en viss vinkel.

Det er veldig fort gjort å pusse med Polywatch. Dette gjør jeg minst en gang i mnd. Skulle egentlig gjort det en gang i uka, men så nazi er jeg ikke.
 
Takker for alle svar.

Har tatt reim på ordet og spurt om en liten GTG for å ta en operativ 3570.50 i nærmere øyesyn.

Noen som forresten har en anelse om hva det koster å bytte glasset (med arbeid og ev. forsendelse) om man på et tidspunkt skulle komme til at man har gnikket seg gjennom, eller skulle få en veldig dyp og stygg ripe som vanskelig lot seg behandle bort?
 
Ferdig montert eller kun for glasset?

Mener prisene jeg har vært borti lå på rundt 400,- for en stund siden, men husker ikke helt om det var ferdig montert eller ei:p

Tror det var snakk om bare glasset.
Her er det vel bare å fyre av en mail til en urmaker for å få fasiten!
 
Et gemt tilbud av reim gjorde at jeg tidligere i uken fikk sett hans 3570 up close. Ripeproblematikken synes ganske overdrevet. Og da jeg i tillegg fikk sammenlignet 3570 og 3573 i Omega-butikken i Old Bond Street her i London tidligere i dag, er valget blitt komisk enkelt. Sparingen til en 3570 har offisielt begynt.
 
Det var det som skulle til ja :)

Det var et trivelig, om enn lynkjapt møte på mæccern. Får håpe du får realisert 3570 uten å flippe den nydelige ML'en din, flott klokke.
 
Et gemt tilbud av reim gjorde at jeg tidligere i uken fikk sett hans 3570 up close. Ripeproblematikken synes ganske overdrevet. Og da jeg i tillegg fikk sammenlignet 3570 og 3573 i Omega-butikken i Old Bond Street her i London tidligere i dag, er valget blitt komisk enkelt. Sparingen til en 3570 har offisielt begynt.

Godt å se at du tok til fornuften ;) 3570 er klokken sin det!
 
Jeg har begynt med å la kronograf viseren hvile klokken 6 i steden for klokken 12.

Synes det ser bedre ut, omega logo osv viser bedre.

Uret tar ikke skade av dette håper jeg?
 
Jeg har begynt med å la kronograf viseren hvile klokken 6 i steden for klokken 12.

Synes det ser bedre ut, omega logo osv viser bedre.

Uret tar ikke skade av dette håper jeg?

Uret tar ikke skade av det, men det går på bekostning av lesbarheten.
 
Jeg har begynt med å la kronograf viseren hvile klokken 6 i steden for klokken 12.

Synes det ser bedre ut, omega logo osv viser bedre.

Uret tar ikke skade av dette håper jeg?

Har du ikke sett at "pilen" på kronografviseren er utformet for å passe perfekt inn i omega-symbolen?
M.a.o: you're doing it wrong :p
 
Joda , det har jeg lagt merke til :)

Men å se hele logoen og navnet er enda bedre synes jeg. Nesten som en ny klokke.
 
min kjære Speedy

Har lenge hatt lenke på min Speedy, men har i det siste gått til innkjøp flere remmer.

bla. svart nato
Omega.jpg
[/IMG]

Shopping i Cannes medførte en tur til Omega-buttikken hvor jeg hentet ut en blå rubber-strap og en svart alligator-strap.

Omega-store.jpg

butikk i Cannes

bilde.jpg

blue rubber-strap

Alligator kommer..
 
Polywatch fra ebay polerer bort riper på 1min. Er mer redd for min saphire klokke da hesaliten virker mye mer robust. DæHesaliten mister litt glans over tid, men derav utrolig deilig å polere den å bli overrasket over glansen. Størrste forskjellen er display back og glasset. Har 116610LN nå og var likefornøyd med min 3570.50.