Siste aktivitet

• ahpadt
    ahpadt reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Tusen takk! Det er faktisk ganske surrealistisk å tenke på at denne tråden har levd i snart 12 år. Mye har skjedd siden den...
  • Liern
    Liern reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til crown guard i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Jeg blander meg ikke inn i hva som skjer i kongefamilien pr nå. Uansett trist at en flott og samlende manns liv nærmer seg slutten. Men...
  • E
    Da bør det endres, dersom det er tilfelle at han døde for 12 timer siden og det ikke er offentliggjort enda er ikke det akseptabelt...
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til Entropy i Høstdepresjon. Liker Liker
    Det var en veldig fin tur. Sjukt at det er 7 år siden
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Tar et kveldsbad i et meget varmt basseng. Magisk.
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Dagens beste kaffekopp er alltid om morgenen.
  • Bromle
    Integrert jacuzzi svinger ikke like mye.
  • Bromle
    Bromle reagerte på innlegget til Klokkegutt i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Surrer rundt nedi her…
  • MrLie
    MrLie opprettet en ny tråd.
    2009 Submariner Two-Tone "Bluesy" byttes i en Radium (eller 2.....) + penger min vei. Evt salgspris settes til 97 000,- Har kun blå...
    • IMG_2144.jpeg
    • IMG_2143.jpeg
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til OddE i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    -"Intern kjennskap" uten kilder er jo det man i gamle dager kalte et rykte. Tok meg en bitteliten diskusjon om kildekritikk med...
  • D
    DAA reagerte på innlegget til andres i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Takker, det er en 300T. Litt mer moderne utgave av den gode gamle. https://marcussenur.no/product/doxa-sub-300t-aquamarine-840-10-241-10/
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Tar et kveldsbad i et meget varmt basseng. Magisk.
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til Johan På Snippen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Da er sommeren, i den grad vi har hatt en sommer på rettsiden av moralsirkelen, over, og fasiten er her. Radium Original SL på grå...
  • S
    sonman reagerte på innlegget til HSR i A. Lange & Söhne-tråden. Elsker Elsker
    Stor men ikke helt håpløs!