Siste aktivitet

• andres
    andres svarte på tråden Sommerklokka 2026.
    Takker, det er en 300T. Litt mer moderne utgave av den gode gamle. https://marcussenur.no/product/doxa-sub-300t-aquamarine-840-10-241-10/
  • Pollux
    Pollux reagerte på innlegget til WatchByA i Urmaker Bjerke. Elsker Elsker
    Vil gjerne gi en liten hyllest til Urmaker Bjerke etter gårsdagens Calatrava-event. Jeg har aldri kjøpt en klokke hos Bjerke, så det er...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Johan På Snippen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Da er sommeren, i den grad vi har hatt en sommer på rettsiden av moralsirkelen, over, og fasiten er her. Radium Original SL på grå...
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til andersen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Sensommerklokke
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bgo80 i Sommerklokka 2026. Elsker Elsker
    Litt igjen av sommeren ennå!
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til andres i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Endelig sommerferie
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Loevhagen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
  • Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til acnorway i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Det finnes alternativer, men sjansen er nok stor for at dette blir go-to-klokken for sol, sommer og bading fremover.
  • lobster
    lobster opprettet en ny tråd.
    Prøver lykken her, om noen skulle ha en til overs :)
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Grendel i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Hyggelig med noen dager til med varme. 8
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Henrik C i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Ja, hva har egentlig skjedd med normal folkeskikk?
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Barney Ross i Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition. Liker Liker
    Hva fa*n er det med denne ryktespredningen? For en Se&Hør gjeng https://www.dagbladet.no/kjendis/eksperter-ut-mot-rykteflom/85071893
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Johan På Snippen i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Da er sommeren, i den grad vi har hatt en sommer på rettsiden av moralsirkelen, over, og fasiten er her. Radium Original SL på grå...
  • crown guard
    Jeg blander meg ikke inn i hva som skjer i kongefamilien pr nå. Uansett trist at en flott og samlende manns liv nærmer seg slutten. Men...
  • D
    DAA reagerte på innlegget til acnorway i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Det finnes alternativer, men sjansen er nok stor for at dette blir go-to-klokken for sol, sommer og bading fremover.