Siste aktivitet

• Entropy
    Entropy reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Hyggelig at dere er glade på mine vegne. Det settes pris på. Rødt selvsagt
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til HadronCollider i Dagens klokke. Liker Liker
    Fattigmannsdaytona. Er det andre her som har en slik?
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Bgo80 i Dagens klokke. Liker Liker
  • A
    adio reagerte på innlegget til Bgo80 i Blancpain-tråden. Liker Liker
    Fin Bathyscaphe Chrono, @Olsen64. Dagens hos meg er også Bathyscaphe:
  • A
    adio reagerte på innlegget til Olsen64 i Blancpain-tråden. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Dagens beste kaffekopp er alltid om morgenen.
  • Consigliere
    Consigliere reagerte på innlegget til Tannhjulet i Om du berre skulle hatt éi klokke resten av livet. Liker Liker
    Jeg hadde gått for Tudor Pelagos. Den er allrounderen min. Mye kulere enn kameraet fanger. Utrolig behagelig å gå med. Den ser litt stor...
  • trojen
    trojen reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • andersen
    andersen reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Tror det ikke helt selv, siden det har vært så lang reise, og med forskjellige estimater. Men nå er kopi av passet sendt, faktura er...
  • Edward
    Edward svarte på tråden Den store sykkeltråden.
    Tillat meg å kaste litt sand i tankemaskineriet der, og foreslå Cotic Cycles fra England? Jeg har aldri sett en i virkeligheten, langt...
  • Koonig
    Koonig svarte på tråden Den store sykkeltråden.
    Tenker i akkurat samme baner som @Preacher her. Men husk også på litt komfort, bruk gjerne litt ekstra på en god sadel/sete og noen gode...
  • HadronCollider
    HadronCollider reagerte på innlegget til Bromle i Dagens klokke. Liker Liker
  • HadronCollider
    HadronCollider reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • HadronCollider
    HadronCollider reagerte på innlegget til Sindregb i Dagens klokke. Liker Liker
  • ruudsmuud
    ruudsmuud reagerte på innlegget til Hammerfjord i Vis oss din Citizen!. Liker Liker