Siste aktivitet

• TomB
    Her har du svarer hvis du ikke vil opp på Datejust. Jeg mener designet på denne er mer anvendelig enn en Seamaster Diver som strengt...
    • IMG_7413.png
  • HadronCollider
    HadronCollider svarte på tråden Dagens klokke.
    Fattigmannsdaytona. Er det andre her som har en slik?
    • 1000009300.jpg
  • HadronCollider
    HadronCollider reagerte på innlegget til Tannhjulet i Dagens klokke. Liker Liker
    Hat ikke byttet på en god stund, denne har blitt min daglige beater.
  • Koonig
    Koonig reagerte på innlegget til Preacher i Den store sykkeltråden. Liker Liker
    Jeg ville gått for mekanisk girgruppe og bremser, av typen skive. Jeg tror også jeg ville gått for alu-ramme og alu-hjul, rett og slett...
  • maretranquillitatis
    maretranquillitatis svarte på tråden Høstdepresjon.
    Herreminhatt @Edzilla, du ferdes i sirkler vi andre aldri kommer til å komme i kontakt med. Kudos for at du deler så generøst! Lykke...
  • maretranquillitatis
    maretranquillitatis reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Liker Liker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • Koonig
    Koonig reagerte på innlegget til WatchByA i Høstdepresjon. Liker Liker
    For en reise dette har vært å følge! Det er ganske utrolig å tenke på at denne tråden startet for snart 12 år siden med en...
  • Jon Henrik
    Jon Henrik reagerte på innlegget til sunnfjording i Om du berre skulle hatt éi klokke resten av livet. Liker Liker
    Eg har leika litt med ein tanke i det siste som eigentleg er ganske radikal, i alle fall sett opp mot korleis eg har halde på med...
  • D
    Dr.Skinnywrist reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Tror det ikke helt selv, siden det har vært så lang reise, og med forskjellige estimater. Men nå er kopi av passet sendt, faktura er...
  • speedieThomas
    speedieThomas reagerte på innlegget til Edzilla i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    Ikke mange timer igjen til avgang mot Genève. Det blir en rimelig tettpakket helg, men det er vel egentlig akkurat sånn det skal være...
  • speedieThomas
    speedieThomas reagerte på innlegget til Hammerfjord i Den o' store Omega Speedmaster-tråden. Liker Liker
    Prisen for å få "Column Wheel" i urverket i tillegg til den automatiske modulen.
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til Tannhjulet i Om du berre skulle hatt éi klokke resten av livet. Liker Liker
    Jeg hadde gått for Tudor Pelagos. Den er allrounderen min. Mye kulere enn kameraet fanger. Utrolig behagelig å gå med. Den ser litt stor...
  • MikroKrone
    MikroKrone reagerte på innlegget til sunnfjording i Om du berre skulle hatt éi klokke resten av livet. Liker Liker
    Eg har leika litt med ein tanke i det siste som eigentleg er ganske radikal, i alle fall sett opp mot korleis eg har halde på med...
  • Edzilla
    Edzilla svarte på tråden Høstdepresjon.
    Tror det ikke helt selv, siden det har vært så lang reise, og med forskjellige estimater. Men nå er kopi av passet sendt, faktura er...
  • Edzilla
    Edzilla reagerte på innlegget til Dr.Skinnywrist i Høstdepresjon. Elsker Elsker
    bare helt sykehus dette her @Edzilla. Jeg har ingen ord for å beskrive hvor stort dette er og hvor glad jeg er på dine vegne..Riktig god...