Siste aktivitet

• Heftos
    Heftos reagerte på innlegget til Bgo80 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Elsker Elsker
    På tur
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til OddE i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Haha Haha
    Har en knekt bolt som skal ut av toppen den sitter i. Fant bare ikke grisepikksettet mitt, og kjører opp på Biltema etter noe som får...
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til gulenissen i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    God gammeldags GTG!
  • Hammerfjord
    Hammerfjord reagerte på innlegget til OddE i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Liker Liker
    Kantarellsesongen er i gang! Var en liten tur nedom naustet, og der var det gull i gull innetter skogbunnen. Tok med det jeg fikk i...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til OddE i Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition. Haha Haha
    Har en knekt bolt som skal ut av toppen den sitter i. Fant bare ikke grisepikksettet mitt, og kjører opp på Biltema etter noe som får...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til uret i Dagens klokke. Liker Liker
  • O
  • Readerfly
    Readerfly reagerte på innlegget til Genta i Hvilken?. Liker Liker
    IWC gir meg den lille ekstra følelsen når jeg har den på armen. Eksklusivt, høy kvalitet, noe for kjennere, men heller ikke supersmalt...
  • Heftos
    Heftos svarte på tråden Land Rover Defender.
    Jeg har ikke så god kjennskap til Defender, men har nå kommet dit at jeg vurderer en. Noen her med kjennskap som evt. kan si noe om...
  • ordinary
    ordinary opprettet en ny tråd.
    Ønsker å kjøpe en Longines Hydroconquest Commonwealth 2026, helst 42mm, men 39mm er også aktuell. Pris rundt kr 25.000
    • IMG_6185.png
  • B
    Blodstrupmoen svarte på tråden Hvilken?.
    Iwc er smarte i utforminga av kassa . Den bærer mindre en man tror , men klart høyden får man ikkje gjort mykje med. Iwc er smarte i...
  • Larry Fisherman
    Larry Fisherman reagerte på innlegget til TCB i Klokkespotting. Liker Liker
    Jannicke Mikkelsen, Norges første astronaut, bruk denne klokka på sin romferd. Observert på ektemannens arm. Den skal etterhvert...
  • B
    Blodstrupmoen reagerte på innlegget til Oddemann i Hvilken?. Liker Liker
    Min absolutte favoritt. Ikkje kvardagaur dog.
  • B
    Blodstrupmoen reagerte på innlegget til Genta i Hvilken?. Liker Liker
    IWC gir meg den lille ekstra følelsen når jeg har den på armen. Eksklusivt, høy kvalitet, noe for kjennere, men heller ikke supersmalt...
  • Kikkerten
    Kikkerten reagerte på innlegget til Chriseiko i Vis oss din Seiko!. Liker Liker
    Grailklokka SLA039J1 🤿