Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

"XXX femdom Mature humiliation pissing spanking foot worship..."
Jeg er jo der at jeg vet jo ikke hva halvparten av de ordene betyr engang🙈
Men sterkt levert å bare gønne på uten tanke om hva andre måtte tenke/mene! Få forunt å gi såå f..

img_1498-jpeg.2940887

img_1501-jpeg.2940891

img_1502-jpeg.2940892

Når man etter nesten to uker i flott vær, strøken villa, fantastisk saltvannsbasseng, lange turer og mange mil med trim, bading i varmt hav, mye god mat og drikke - egentlig lengter hjem til havregrøt, Teams og e-post og faktisk jobbe.

På leting gjennom de delene av flyttelasset (fra flyttesjauen for fem år siden - slik går det når en av tingene man flytter til, er en låve) som jeg ikke har brydd meg med å pakke ut ennå, på jakt etter et par blitzreflektorer jeg vet jeg har liggende et sted... (De lå ikke sammen med resten av fotoutstyret, som står samlet i en lagerreol i kjelleren.)

Uansett, fant ikke dem - men derimot dukket garantipapirer og kronometersertifikatet til både PO og Seamaster GMT opp. Skulle du sett. Nå kunne jeg altså solgt dem komplett om jeg hadde vurdert å selge dem.

Når man entrer en butikk for handtverkstjenester, og man blir lyttet til og får god hjelp. Med andre ord en "Ja, dette skal vi få till".
+1. En sjeldenhet i dag.

Skal doble husstørrelsen neste år, og det er ingen tvil om hvor pengene skal legges igjen. Det blir den lokale Maxbo sjappa. Bauhaus (som strengt talt ligger litt nærmere) når ikke Maxbo's pensjonerte byggmestere til anklene engang da det kommer til kunnskap og service.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Jeg kom over en tidskapsel i går, nemlig en kasse som har zombievandret gjennom X flyttinger uten å bli åpnet - bare merket 'Taklabben' etter kontoret mitt på NTH i sin tid.

Satte meg ned i dag for å se hva som hadde blitt med derfra, og kunne heldigvis kaste 99% uten noen kvaler overhodet - men under over alle undere, fant også et par tusen negativer og en god håndfull papirkopier fra min mørke fortid i Studentersamfundet - så nå må jeg ordne en scanneøkt og se hva dette er.

Åja, I tillegg mye annet rart - forelesningsnotater, en høyst bevaringsverdig attest fra en av professorene mine om at jeg neppe ble noen stor akademiker, men ville gjøre det glimrende ute i industrien, en gammel speilrefleks (en Pentax, fra før jeg så lyset og ble Nikonmann), en bråte billetter og kvitteringer fra en lite veloverveid tur til Moskva for å feire nyttår i 2001-2... 😂