Siste aktivitet

• E
    entroterra reagerte på innlegget til bragemann i Dagens klokke. Liker Liker
  • UJU
    UJU reagerte på innlegget til crown guard i Tørr jeg dette?. Liker Liker
    Dette blir en tråd som kommer til å gå over en del uker/måneder, men jeg kan jo starte luremusingen allerede nå. Listen er bare en...
  • K
    Klokker reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    Ikke lett å hoppe etter mange gode innlegg her men jeg går rett på sak med min lille samling på seks klokker. Vi starter med tre...
  • Preacher
    Tusen takk for hyggelige ord! Ekstra motiverende å skrive de siste delene med sånne tilbakemeldinger! :) Og for å svare på spørsmålet...
  • Jone
    Jone reagerte på innlegget til Bgo80 i KLOKKESTAFETTEN IV. Elsker Elsker
    Ikke lett å hoppe etter mange gode innlegg her men jeg går rett på sak med min lille samling på seks klokker. Vi starter med tre...
  • kire
    kire reagerte på innlegget til acnorway i Tutima-tråden. Liker Liker
    Kom over dette merket i et flyplass-magasin i Hamburg. Dette ser jo ganske lekkert ut..
  • acnorway
    acnorway svarte på tråden Tutima-tråden.
    Kom over dette merket i et flyplass-magasin i Hamburg. Dette ser jo ganske lekkert ut..
    • 1000006467.jpg
    • 1000006469.jpg
  • acnorway
    acnorway reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • E
    Eternamaniac reagerte på innlegget til SCUBA diver i Humortråden. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Norwegian Watch G. i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til acnorway i Dagens klokke. Liker Liker
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i KLOKKESTAFETTEN IV. Liker Liker
    Ble lettere Paneraiforvirret når jeg så på Bjerkesidene, så en viss form for sortering var formålstjenlig:
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til Rovers i Dagens klokke. Liker Liker
    70-talls hverdagsbeater :) Liker denne veldig godt! Oppleves ekstremt slank og comfy på håndleddet.
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til lumer i Dagens klokke. Liker Liker
  • Moon phase
    Moon phase reagerte på innlegget til jvj75 i Dagens klokke. Liker Liker