Siste aktivitet

• knb
    knb svarte på tråden Island of Watches.
    Noe sier meg at du da rett og slett liker klokka. Og hva er galt med det? Ingenting er som følelsen av eufori…
  • Sindregb
    Sindregb reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • KentOve
    KentOve svarte på tråden Island of Watches.
    Har sittet i solen og sett på denne i flere timer i dag 🤩
    • 32111.jpg
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Oddemann i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    Janei. 13,5grader og duskregn. Vinterjakke og greier.
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Genta i Sommerklokka 2026. Liker Liker
    I sitt rette element mens vi feirer sommerferie! Og konas sommerklokke:
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Raspeball i Enklokkemann?. Liker Liker
    Er gjerne 1-2 mnd om gangen pr. klokke, men med mine klokkebudsjetter føler jeg enn så lenge at 3-4 klokker i prisklassen 1000 kr - 20...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Justerer også lenken når jeg først er igang.
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Hammerfjord i Island of Watches. Elsker Elsker
    Gratulerer med 321. Det må bli deilig mykt å trykke på kronograf knappene med søylehjulet⚙️
  • KentOve
    KentOve reagerte på innlegget til Chronodiver i Island of Watches. Elsker Elsker
    Gratulerer med flott klokke. Og alltid forfriskende å se folk bevege seg utenfor saueflokkens innhegninger! De Cardinal Point’ene du...
  • Bgo80
    Bgo80 reagerte på innlegget til Loevhagen i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Kutter OEM- reimen til PH2000m. Eneste måten å gjøre dette riktig på er å ta én ting av gangen og ha gode verktøy. Bergeon 6767 og en...
  • KentOve
    KentOve svarte på tråden Island of Watches.
    Tusen takk for det! Alltid vært fan av Speedy, og en 321 er noe eget. Da tenker vi nok likt tror jeg. Det er virkelig en luksus pakke...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Hammerfjord i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til Mr.M i Dagens klokke. Liker Liker
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til natu86 i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Passer på parasollen
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til El Gringo i Hva gjør du og din klokke akkurat nå?. Liker Liker
    Venter på helikopter