Island of Watches

Gratulerer med flott klokke. Og alltid forfriskende å se folk bevege seg utenfor saueflokkens innhegninger!

De Cardinal Point’ene du prøvde er for meg kanskje det ypperste uttrykk for bruksklokke og høy standard i ett. Du skriver at de var tilgjengelige. Som i for å prøve, eller kjøpe?

Og Lervik; hva skjedde der? Ikke fått med meg at også Omega har røket.

• Elsker
Reaksjoner: KentOve
Gratulerer med flott klokke. Og alltid forfriskende å se folk bevege seg utenfor saueflokkens innhegninger!

De Cardinal Point’ene du prøvde er for meg kanskje det ypperste uttrykk for bruksklokke og høy standard i ett. Du skriver at de var tilgjengelige. Som i for å prøve, eller kjøpe?

Og Lervik; hva skjedde der? Ikke fått med meg at også Omega har røket.

Tusen takk for det! Alltid vært fan av Speedy, og en 321 er noe eget.

Da tenker vi nok likt tror jeg. Det er virkelig en luksus pakke som kan og skal "brukes". Samtidig går den glatt under radaren for de fleste. For meg var det også ett lite pluss med titan. Titan har i de senere år vokst på meg, og nå fremstår det mer som interessant enn en tidligere dealbreaker. Du bør prøve ved første anledning, en fantastisk klokke. Som i for å prøve, ja. Selvfølgelig bestillingsvare dette, og som ventet var det en enorm etterspørsel. Jeg har meldt min interesse og de skulle løpende holde meg orientert. Virket til å være ett ryddig opplegg, så får vi bare se.

Ser man på Omega sine egne sider, så kan man se at det kun er Urmaker Næss igjen utenom de aller største byene som fortsatt fører Omega. I tillegg forventer (les: krever) Omega at alle forhandlere skal pusse opp for mange millioner, samtidig som de på ingen måte kan garantere de mest etterspurte urene. F,eks 321, Snoopy, ja til og med hvit "standard" Speedmaster. Så en blanding av at Omega sikter seg inn på de hotteste byene, og at forhandlere på samme tid må gi mye og få lite/ingenting tilbake. Noe mellom der er vel sannheten med hva som har skjedd med Lervik Ur og Omega - antar jeg.

Har sittet i solen og sett på denne i flere timer i dag 🤩

32111.jpg