Siste aktivitet

• Edward
    Edward svarte på tråden Dagens sko!.
    Takker. Det står litt på vent, det er mye annet jeg må styre med plutselig. Jeg har en del erfaring med Fiebings lærfarge på ubehandlet...
  • B
    Blodstrupmoen reagerte på innlegget til Consigliere i Weekendbag i skinn - tips?. Liker Liker
    Filson duffle - kostbare, men helt uslåelig kvalitet!
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • kire
    kire svarte på tråden Dagens IWC.
    • IMG_4389.jpeg
  • WatchByA
    WatchByA reagerte på innlegget til Genta i UNBOXING - etter halvannet år kom mailen fra Bjerke!. Liker Liker
    Redigert av trådstarter, sensurert navn:
  • Yallaboy
    Yallaboy reagerte på innlegget til andres i Bilsnakk. Elsker Elsker
    Etter noen bilder her så ser jeg at jeg har kjørt isbaneracing med (mest sannsynslig) Johannes. Dette var en del år siden i Sigdal hos...
  • WatchByA
    WatchByA reagerte på innlegget til sunshine i Patek Philippe-tråden. Liker Liker
    His & Her's Nautilus 7118 & 3800
  • lumer
    lumer reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens klokke. Liker Liker
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til Loevhagen i Omega Seamaster-tråden. Liker Liker
    Dag 3.
  • Edward
    Edward reagerte på innlegget til lobergen i Dagens sko!. Liker Liker
    Jeg er så spent på fortsettelsen og heier på deg. Har flere nederlag selv på liknende prosjekter ( som regel grunnet utålmodighet men...
  • lobergen
    lobergen svarte på tråden Dagens sko!.
    Jeg er så spent på fortsettelsen og heier på deg. Har flere nederlag selv på liknende prosjekter ( som regel grunnet utålmodighet men...
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til sunshine i Patek Philippe-tråden. Liker Liker
    His & Her's Nautilus 7118 & 3800
  • Ivar
    Ivar reagerte på innlegget til saralouisea i Dagens klokke. Liker Liker
  • L
    Larsnie reagerte på innlegget til seiltid i 1 mann, 1 måned, 28 klokker..... Elsker Elsker
    Dag 13/19: Det er søndag og tid for vintage. Som min tråd-bror @andres, så har også jeg valgt en kronograf i dag. Seiko Speedtimer...