Siste aktivitet

• Golfballen
    Golfballen svarte på tråden Dagens middag.
    Lammecarré med pistasj- og urtectunch. Namnam
    • IMG_2766.jpeg
    • IMG_2768.jpeg
  • Golfballen
    Golfballen reagerte på innlegget til Loevhagen i Dagens middag. Elsker Elsker
    Lager familiemiddag. Helstekt Angus entrecôte, potetmos med hvitløk, asiatisk glaze/saus og crispy parmesanflak som topping.
  • J
    jvj75 reagerte på innlegget til MrRoy i Glashütte Original-tråden. Liker Liker
  • Friks
    Friks reagerte på innlegget til andres i Formel 1. Liker Liker
    Det burde vi jo få til!
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Gin i Tudor-tråden. Liker Liker
  • holmby
    holmby svarte på tråden Slips.
    tror jeg foretrekker skjerf/tørkle/cravat på et eller annet vis. back-to-basic lissom. slips? njet.
    • IMG_7880.jpeg
    • IMG_7881.jpeg
    • IMG_7882.jpeg
  • holmby
    holmby reagerte på innlegget til Raspeball i Fotball-VM 2026, Norge vs Verden. Liker Liker
    Godt mulig det er lite sammenliknet med auksjonshus og gallerier, men det er tross alt institusjoner som handler med en stor andel...
  • kh93
    kh93 reagerte på innlegget til Don Jon i Slips. Liker Liker
    Jeg jobber selv som advokat, og bruker slips stort sett hver dag. Det kjedeligste jeg ser er slips som er for smale, med slapp knute...
  • kh93
    kh93 reagerte på innlegget til Edward i Slips. Liker Liker
    Hvor bittelitt? Bare en cm eller 2? Den italienske løsningen på det er å omfavne situasjonen: unnlate å bruke hempen på baksiden av...
  • kh93
    kh93 reagerte på innlegget til Edward i Slips. Liker Liker
    Jeg ville ihvertfall startet med 3 ensfargede mørke grenadineslips: mørk blå, mørk grønntone, mørk rødtone. Har tenkt på å bestille...
  • darkcho
    darkcho reagerte på innlegget til uret i Patek Philippe-tråden. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til Gin i Tudor-tråden. Liker Liker
  • kh93
    kh93 reagerte på innlegget til Nicolai i Slips. Liker Liker
    Et velproposjonert slips måler mellom åtte og ni centimeter på det bredeste punktet, mener nå jeg. Åtte er nok best for de aller fleste.
  • kh93
    kh93 reagerte på innlegget til Gin i Slips. Liker Liker
    Beklager å være party-pooper her, men jeg forstår virkelig ikke at menn vil bruke et så meningsløst tilbehør som et slips?! Normer og...
  • kh93
    kh93 reagerte på innlegget til Raspeball i Slips. Liker Liker
    Nå bruker jeg IKKE slips i det daglige - kun ved enkelte anledninger i jobben, og ved alle de "vanlige" anledningene på fritiden. Jeg...