Siste aktivitet

• kh93
    kh93 reagerte på innlegget til westmouth i Slips. Liker Liker
    På 80/90 og endelig år etter tusenårsskiftet var jeg flittig slipsbærer. På den tiden var det noe reisevirksomhet til London og det ble...
  • kh93
    kh93 svarte på tråden Slips.
    Denne tråden utvikler seg akkurat som jeg håpet! Takk for interessante tanker og innspill!
  • kh93
    kh93 svarte på tråden Slips.
    For min del så enkelt som at slips er kotyme og/eller pålagt i en rettssal, og at min nisje av jusen ikke nødvendigvis spiller meg god...
  • Donnerwetter
    Donnerwetter reagerte på innlegget til Chronodiver i Humortråden. Liker Liker
  • westmouth
    westmouth svarte på tråden Slips.
    På 80/90 og endelig år etter tusenårsskiftet var jeg flittig slipsbærer. På den tiden var det noe reisevirksomhet til London og det ble...
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til kire i S.U.F og Sarpaneva. Liker Liker
  • Tannhjulet
    Tannhjulet reagerte på innlegget til MrRoy i Glashütte Original-tråden. Liker Liker
  • kire
    kire reagerte på innlegget til MrRoy i Glashütte Original-tråden. Liker Liker
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til Labbos i Jaeger-LeCoultre-tråden. Elsker Elsker
    Så ble det endelig en JLC på meg også, Reverso, klokke jeg har siklet lenge på uten å ha dratt i avtrekkeren. Stadig kommet noe annet...
  • R
    Raspeball reagerte på innlegget til KlokkeKjell i Jaeger-LeCoultre-tråden. Elsker Elsker
  • R
    Godt mulig det er lite sammenliknet med auksjonshus og gallerier, men det er tross alt institusjoner som handler med en stor andel...
  • prasmvssen
    prasmvssen reagerte på innlegget til olemol i Kaliber P6000. Liker Liker
    P.6000 er kjent for å ha en gangreserve opp mot 4 dager selv om den er oppgitt til 3. Jeg har målt min til 92 timer. (20 timer over...
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Det var en prosess kan jeg si deg. Min mor røkte 40 om dagen og alt hjemme hos henne bar preg av det. Når ungene våre hadde vært der på...
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til Gin i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Jøss! :oops: At de 2 «innrøkte» 50 år gamle stolene, arvet fra barndomshjemmet, var blitt klassikere visste jeg ikke. Det krevde mye...
  • politrew
    politrew reagerte på innlegget til kire i Æ har fire fine lænestola. Liker Liker
    Leiligheta er ikke klar enda, men noen stoler på plass. Peter Opsvik Pendulum