Zenith-tråden

Spennende!
Var innom David Andersen for et par uker siden, de hadde ikke mindre enn 2 stk av fjorårets limiterte utgave i monteret. Virkelig en flott klokke som levd opp til mine forventninger.
Denne utgaven i aged steel gir kanskje enda mer vintage preg, litt Heuer Bund kanskje?

Ellers så er ikke min DeLuca så ille heller:
00900103-8B32-4971-A354-59F918029E9F.jpeg

Var innom David Andersen her om dagen og fikk prøve Zenith Defy El Primero 21 og for en klokke:D
Defy kassen er helt etter min smak og 1/100 kronografen er virkelig fasinerende, her snakker vi glidende sekundviser! Kronografen opererer med 360.000 slag i minuttet (50 hz), mens klokken ellers "bare" har El Primeroens 5hz.

Skulle imidlertid gjerne ha prøvd den med lenke også:)

20190116_121713.jpg

En litt bedre fotograf får klokken til å se slik ut;)
95.9000.9004_78.R582_image_standard.png

De hadde også denne inne.
95.9005.9004_01.R582_image_standard.png

Skeleton er fasinerende og morsomt, men skulle jeg gått til innkjøp så hadde jeg nok gått for hel skive. Jeg er redd man kan gå litt lei skeleton etterhvert.

https://monochrome-watches.com/zenith-defy-el-primero-21-video-review-price/

Var innom David Andersen her om dagen og fikk prøve Zenith Defy El Primero 21 og for en klokke:D
Defy kassen er helt etter min smak og 1/100 kronografen er virkelig fasinerende, her snakker vi glidende sekundviser! Kronografen opererer med 360.000 slag i minuttet (50 hz), mens klokken ellers "bare" har El Primeroens 5hz.

Skulle imidlertid gjerne ha prøvd den med lenke også:)

Vis vedlegg 130619

En litt bedre fotograf får klokken til å se slik ut;)
Vis vedlegg 130620
De hadde også denne inne.
Vis vedlegg 130621
Skeleton er fasinerende og morsomt, men skulle jeg gått til innkjøp så hadde jeg nok gått for hel skive. Jeg er redd man kan gå litt lei skeleton etterhvert.

https://monochrome-watches.com/zenith-defy-el-primero-21-video-review-price/
Snadder ur! Hvordan prises den her på Berget? Sølvfarge på skiva. Savner dato...ellers jummi!

Snadder ur! Hvordan prises den her på Berget? Sølvfarge på skiva. Savner dato...ellers jummi!

De lå på mellom 80k og 90k, med "kroko-gummi" +10k hvis man skulle ha lenke. Det er jo noen kroner, men det er rimelig heftige klokker. Tag Heuer har vel også noe lignende med 50hz kronograf og den mener jeg var en del dyrere.

• Liker
Reaksjoner: Oddemann