Weekendbag i skinn - tips?

Takk for tips, folkens:)

Hard Graft så bra ut, men den eneste duffle/holdall var i canvas og det var ikke det som sto på menyen nå. Skal stikke forbi og ta en titt på The Bridge.
 
The Bridge er bra greier. Jeg har en sånn, og er veldig fornøyd med den, både utseendemessig og kvalitetsmessig.
 
Personlig holder jeg meg til denne - når jeg er på 1-2 dagersreiser/-møter.
Som nå.
Liker godt at bagen har skinne, da dette gir den en stabil form og fremstår noe mer stødig. Eget hengelås er en fiffig liten detalj som gir den et lite særpreg.

En bag jeg trives godt med.
Kjøpte den i Madrid for 6-7 år siden. En tro følgesvenn på mine reiser.


TravelBag_zps9379e357.jpg
 
Ja, jeg har en no-brand veske jeg kjøpte i Madrid for 12 år siden som er av fantastisk kvalitet. Jeg føler imidlertid at det er litt "Lotto". En ting er skinnet, men det er vanskelig og se hvordan sømmer og beslag holder etter noen år.

Jeg landet på Mulberry og kjøpte den i går. Tror det blir bra...
 
Hva tror dere om størrelsen, er det tilstrekkelig?

Jeg er selvfølgelig klar over at det har noe med hvor mye en pakker i baggen men sett i forhold til andre modeller dere evt bruker...
 
Hva tror dere om størrelsen, er det tilstrekkelig?

Jeg er selvfølgelig klar over at det har noe med hvor mye en pakker i baggen men sett i forhold til andre modeller dere evt bruker...

Burde ikke ha noen problemer med å få denne på fly, men har aldri møtt kontrollørene til RyanAir. Du får fint undertøy, noen skjorter, en ekstra bukse, en genser og et par sko i disse. Spørs vel hvor mye du trenger på en helgetur?
 
Hard Graft

Jeg hadde også en eldre mulberry clipper uten for med fin patina, men solgte den for å finansiere klokke i fjor.. :(

Men nå har jeg sinnsykt lyst på en hard graft carry on suitcase. Noen som har erfaring med denne modellen eller dette merket?

Carry On Suitcase - Leather Travel Suitcase | hard graft

Jeg har Back2Back - Rucksack and Messenger Laptop Bag | hard graft og
iPad Air Tilt Case and Stand | hard graft

pluss at jeg har hatt en iphone case som jeg nå ikke bruker mer.

Kvaliteten er upåklagelig, personlig syns jeg prisene er litt crazy ift at de er ganske strikte på returns osv. Hvis du leser på nett er det ganske mye dårlige tilbakemeldinger på kundeservice. Personlig brukte jeg ganske lang tid på research før jeg landet på de to nevnte (phone-casen kjøpte jeg brukt), så jeg var ganske inneforstått med hva jeg fikk. Men du skal ikke regne med mye kontakt fra dem når du først har varene i hus. Det er kanskje det negative med å velge slike nisje-produkter.

Når det er sagt: SYKT fete produkter jevnt over.
 
Har fulgt med på hva Linjer har holdt på med i det siste, og det er ganske kult. Vurderer sterkt denne:

2_ca8de525-1885-4f5e-ac20-e67609137efd_2048x2048.jpg


De kjører et referral-program nå, og jeg er så skamløs at jeg håper noen vil melde seg på gjennom min link slik at jeg kan få en fin gave ;) Eller drit i det om det er teit, men sjekk ut produktene uansett!

http://launch.linjer.co/?ref=4c96f8db14
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU og sandecker
Har fulgt med på hva Linjer har holdt på med i det siste, og det er ganske kult. Vurderer sterkt denne:

2_ca8de525-1885-4f5e-ac20-e67609137efd_2048x2048.jpg


De kjører et referral-program nå, og jeg er så skamløs at jeg håper noen vil melde seg på gjennom min link slik at jeg kan få en fin gave ;) Eller drit i det om det er teit, men sjekk ut produktene uansett!

http://launch.linjer.co/?ref=4c96f8db14
De hadde mye lekkert. Meldte meg på gjennom linken din nå! ;)
 
Kom over denne på Santorini i går. Fantastisk skinnkvalitet (ku) robust, men likevel lett. Har lett i flere år uten å funnet noe tilsvarende:
BE0B9FF3-BCD7-4D30-8B54-271EC45ABC19_zpsfkzode3e.jpg
 
Synes denne er stilig. Har allerede en messenger bag fra Giudi som jeg er veldig fornøyd med, så sikler litt på å gi den en weekend-søster.

Edit: Khaki, @Alinoe