Weekendbag i skinn - tips?

Den fra Tiger er forsåvidt ganske liten mtp. at det ikke er plass til mer enn en pc og noen bøker.

Hvor i Norge bor du?

Har tittet en stund på skinnbag selv og har kommet frem til et par merker som jeg tror er verdt prisen. De burde hvertfall holde en god stund!

Saddleback Leather:
http://www.saddlebackleather.com/168-duffle-overnight-bag

Kan tenke meg dette er kvalitet som man gjerne holder livet ut, hvis man tar vare på det.

Sjekk forøvrig også ut Palmer & Sons!

http://palmerandsons.ca/Palmer-And-Sons-Designs.html

Skal ha meg en bag derfra vet jeg, gjerne macbook sleeve også kanskje :)

Edit: Så ikke prisgrensen med det første, mulig at disse er litt for dyre, men men..

jsf: Takk! Jeg er frelst. Saddleback Leather er akkurat min stil. Da får jeg spare litt. :D

rousp: Haha. Akkurat den jeg også har lyst på. :D

Hehe, ta en titt på lommebøkene deres også!
Lurer på om det blir lommebok herfra framfor planlagte Mulberry neste gang..!

Også hadde jo passport boken deres vært kjekk å ha også........

Best av alt, prisene var jo ikke så gale... Hvertfall ikke om 100års garantien er berettiget...

Alt for mye fint. Må nesten bli alle. hehe.

thumbsUp.jpg

Saddleback hadde utrolig mye kult!

Ja takk!

Hehe, ja sitter å lager en liste med alt jeg "trenger". Hvis man først skal ha en PC veske, må jo macbook sleeven matche, med notatholder og lommebok.. Og kanskje Ipad sleeve i tillegg.. Og på litt lengre turer er det kanskje greit med en weekender bag også... Slenger på en koffert også

Kan bli dyrt dette her, men på den andre siden så slipper jeg å kjøpe dette 100 år frem i tid :D

Hehe, ja sitter å lager en liste med alt jeg "trenger". Hvis man først skal ha en PC veske, må jo macbook sleeven matche, med notatholder og lommebok.. Og kanskje Ipad sleeve i tillegg.. Og på litt lengre turer er det kanskje greit med en weekender bag også... Slenger på en koffert også

Kan bli dyrt dette her, men på den andre siden så slipper jeg å kjøpe dette 100 år frem i tid :D

Hehe, jeg er nesten ferdig med min liste :p