- Medlem
- 2. mai 2009
Skeptisk til hvordan skinnet ser ut som at det er slitt på forhånd... Ikke en veldig stor fan av det... Ellers mange kule modeller!
De lyse er i "ubenhandlet" lær. Patina og slitasje fikser du selv
Skeptisk til hvordan skinnet ser ut som at det er slitt på forhånd... Ikke en veldig stor fan av det... Ellers mange kule modeller!
De lyse er i "ubenhandlet" lær. Patina og slitasje fikser du selv![]()

Har lenge vært på utkikk etter slik bag selv, men kom over en nylig som jeg bare ikke klarte å motstå.
Kjøpte den fra Ralph Lauren og er rett og slett kanonfornøyd med kjøpet. Den går som håndbagasje på fly og rommer akkurat nok til å dekke en weekend med diverse klesskift osv.
Liker det faktum at den er såpass kraftig, noe som forsterker kvalitetsinntrykket.
Baggen kostet $1500, men da har man en bag for livet
![]()

Jeg kunne ikke motstå lenger, bestilte en Duffelbag i dark coffee brown og den ankom idag![]()
For en helt sinnsyk bag, verdt hver krone! Dette er helt min greie, alt er overdimensjonert og lagd for å tåle 3. verdenskrig og litt til
Nå må jeg bare begynne å reise litt, så jeg faktisk kan få brukt den:roll:
Litt bilder
snip*
Jeg vil ha en sånn en! Hva heter den?Har lenge vært på utkikk etter slik bag selv, men kom over en nylig som jeg bare ikke klarte å motstå.
Kjøpte den fra Ralph Lauren og er rett og slett kanonfornøyd med kjøpet. Den går som håndbagasje på fly og rommer akkurat nok til å dekke en weekend med diverse klesskift osv.
Liker det faktum at den er såpass kraftig, noe som forsterker kvalitetsinntrykket.
Baggen kostet $1500, men da har man en bag for livet
![]()