Vis oss din Seiko!

image_zpsd1a4ea20.jpg
 
På tide med et oppdatert bilde av min Seikofamilie. Er relativt tilfreds med statusen. Det som etterhvert skal inn er en sarb017 og black monster. Snowmonsteret skulle ut, men etter å ha fått på meshlenke fra wjean28 blir den kanskje en keeper..

b0c6acec7f9bc26275046eda473e0c67_zpsd203b107.jpg
 
Seiko Prospex SBBN007 300m fra 2004

Ettermontert deler fra Yobokies: double domed sapphire med AR coating, sort PVD tidtakerring, Hammer bracelet.

image_zps6dc3c905.jpg


image_zpsc6e1b0ac.jpg


image_zpsc01c12ee.jpg
 
@krispilot: Denne kalles vel også "Tunacan"? Den er på toppen av ønskelista mi. Flott klokke, som virker utrolig robust.
 
Redigert av en moderator:
Fikk ny lenke fra wjean i dag, og jeg har nå fått en helt ny følelse av å ha den på armen :)
Denne anbefales på det sterkeste!










Og til slutt et med de andre Seikoene :D

 
Det har vært noen Seiko innom boksen oppigjennom, men nå er bare monsteret igjen. Det skal til gjengjeld aldri ut. Fikk et ok bilde av det i ettermiddagssola i går, så her er resirk fra dagens klokke.

Bezelen har akkurat timet grilling av kylling, vanligvis er jeg ganske OCD på at den skal stå på kl 12 :)

IMAG0228_zps69e9df4a.jpg
 
Redigert:
ja, den er fersk!
Men ingen 6309. dette er 7002, den noe mer ukjente modellen som var mellom 6309 og skx'ene.
Nyservet og alt. Men desverre med feil datohjul, ellers tipptopp

Om jeg ikke har misforstått svaret ditt så skal dette være en korrekt versjon av Seiko 7002 urverket, 7002 ble kun laget med visning av dag, ikke ukevisning. Uansett, fantastiske klokker, arbeidshester :)