Vis oss din Seiko!

Seikomatic - Takk for at du deler en så sober samling. Det er på grensen til det ufine for oss som er i startgropa :p med å samle KS/GS. 5246'en er lekker......

Det var jo litt av en samlig Seikomatic. Det er nesten så du må stille opp med julekalender i år så vi kan lære mer.
Takk for at du deler.:)

Jeg må si +1 til denne, dette ser ut til å være en glimrende kandidat til julekalender 2012. Og i og med at vi spikrer den såpass tidlig har du god tid til å utøke samlingen med flere godbiter også, Seikomatic ;)

Harru sett.. Mens jeg kommenterte innlegget til Seikomatic, vant jeg auksjonen på en Seiko Vanac KS på bukta. Første KS og første gang jeg har kjøpt noe som helst på bukta, så jeg er passe spent. :)
Seiko Vanac - Sober og klassisk? I don't think so. Denne ser så bonkers ut at jeg måtte ha den!:p
Bilder kommer!

Her var det mange fine Seiko. Her er min tur og badeklokke som tåler en støyt:D
010.jpg

nyinnkjøpt SKX007 - Lovin' it

Ser ut til at dette blir sommerbeater'n for min del.

nyter forsatt go'følelsen av å ha denne på håndleddet.
Har investert i et par ulik nato/zulu's for bruk i sommer.
Seiko.jpg
[/IMG]

Seiko SKX007 ala rsvei!

Buet plexi og stekt skive ga et bra resultat. Har utstyrt den med en enkel skinn-nato fra Straps.

Super beater etter min mening :)

5410c165-7dd8-42bf.jpg

Edit:
Hovedsakelig markørene på timer og viserne du ser nyansene fra stekingen. Jeg lar all ære for dette gå til Rsvei. Jeg kjøpte den ferdig moddet av han.

Ikke helt enkelt å få frem på bildet, men en fin nyanse på hånden.

3b1d827a.jpg