Vis oss din IWC Portuguese

La den ut for salg idag! Veier litt mere enn stålklokkene og er jo kun den grå skiven som ser forskjellig ut ifra de andre!

Så du hadde en annonse annet sted også for noen dager siden. ;)
Men for min del ville jeg nok heller gått for rødt/gult gull med sort eller grå skive.
Sliter dog med å forstå forskjellen på de to modellene 371415 og 371482 - om det er forskjellig farge på gullet..

Grå skive - 371482 "red gold":
L_IW371482_2011.587a029f5d0cc7730ac0c1f9a2fac968.jpg


Sort skive - eldre modell 371415: Pink Gold? (finner ikke info på IWC sine sider):

A8217-IWC.JPG
 
  • Liker
Reaksjoner: Oscr
Var så heldig og fikk prøve det som etter min mening er den ultimate Portugieser. Perpetual Calendar, Minute Repeater, Chronograph :eek: Utvilsomt det råeste (og dessverre dyreste) jeg har opplevd på lanken. Av ren nysgjerrighet, vet du hva prisen i Norge er på denne @JørgenO ?
IMG_5495.jpg
 
Var så heldig og fikk prøve det som etter min mening er den ultimate Portugieser. Perpetual Calendar, Minute Repeater, Chronograph :eek: Utvilsomt det råeste (og dessverre dyreste) jeg har opplevd på lanken. Av ren nysgjerrighet, vet du hva prisen i Norge er på denne @JørgenO ?
Vis vedlegg 24173
Den koster kr. 1.857.000,- Men jeg skal gi deg en god pris:)
 
Den månefasen der er bare så lekker. Hele klokken er jo ren skjær kunst :)

Var så heldig og fikk prøve det som etter min mening er den ultimate Portugieser. Perpetual Calendar, Minute Repeater, Chronograph :eek: Utvilsomt det råeste (og dessverre dyreste) jeg har opplevd på lanken. Av ren nysgjerrighet, vet du hva prisen i Norge er på denne @JørgenO ?
Vis vedlegg 24173
 
  • Liker
Reaksjoner: lantin
Så du hadde en annonse annet sted også for noen dager siden.


Sort skive - eldre modell 371415: Pink Gold? (finner ikke info på IWC sine sider):


På 371415 er kassen i rosé eller rødt gull, urskiven er sort - ikke grå, og har ikke sunburst-finishen til den grå skiven på 371482. Som forøvrig også har kasse i rosé/rødt gull. Tror bare det er bildene her som lurer deg....
 
Den månefasen der er bare så lekker. Hele klokken er jo ren skjær kunst :)
Helt enig @fredde1972. Kanskje farlig å sammenligne, men liker layouten på din PPC bedre siden subdails ikke er like sammentrukket. Syns også at månefasen på 5022 er noe helt eget mtp. spillet i den blå skiven. Å endre skiven på 5023 og 5033 var et steg i feil retning imho.
 
  • Liker
Reaksjoner: fredde1972
Er ny bruker her på forumet, men min Portugese er nok ikke ny lenger. Kjøpte den hos Otteren for snart 3 år siden.
Veldig fornøyd med denne og har hatt den som bruksklokke siden jeg kjøpte den.
photo_2017-07-23_22-43-10.jpg


Ser jeg nok kunne tørket litt skit av den før jeg tok bilder.
photo_2017-07-23_22-43-33.jpg
 
Er ny bruker her på forumet, men min Portugese er nok ikke ny lenger. Kjøpte den hos Otteren for snart 3 år siden.
Veldig fornøyd med denne og har hatt den som bruksklokke siden jeg kjøpte den.
Vis vedlegg 50594

Ser jeg nok kunne tørket litt skit av den før jeg tok bilder.
Vis vedlegg 50595

Nydelig! Liker denne modellen svært godt :) Perfekt kombinasjon mellom det klassiske og sporty, passer til alt ;)