Callahan
Støttemedlem
Denne limited edt er så sykt fin!
Lekker!Vis vedlegg 19595 Har denne litt spesielle portugiseren! Veit ikke nøyaktig hvor mange som ble produsert,men skulle gjerne likt å vite det! Ref Iw371431
La den ut for salg idag! Veier litt mere enn stålklokkene og er jo kun den grå skiven som ser forskjellig ut ifra de andre!Lekker!
Skulle likt å se denne i virkeligheten, og kjenne forskjellen i vekt til stål-modellen..
Både denne og andre portuguese i gull virker som flotte gull-klokker til godt under 100k brukt..
La den ut for salg idag! Veier litt mere enn stålklokkene og er jo kun den grå skiven som ser forskjellig ut ifra de andre!
Den koster kr. 1.857.000,- Men jeg skal gi deg en god prisVar så heldig og fikk prøve det som etter min mening er den ultimate Portugieser. Perpetual Calendar, Minute Repeater, ChronographUtvilsomt det råeste (og dessverre dyreste) jeg har opplevd på lanken. Av ren nysgjerrighet, vet du hva prisen i Norge er på denne @JørgenO ?
Vis vedlegg 24173
Var så heldig og fikk prøve det som etter min mening er den ultimate Portugieser. Perpetual Calendar, Minute Repeater, ChronographUtvilsomt det råeste (og dessverre dyreste) jeg har opplevd på lanken. Av ren nysgjerrighet, vet du hva prisen i Norge er på denne @JørgenO ?
Vis vedlegg 24173
Så du hadde en annonse annet sted også for noen dager siden.
Sort skive - eldre modell 371415: Pink Gold? (finner ikke info på IWC sine sider):