Vis oss din IWC Portuguese

P3200351.jpg

Vis vedlegg 19595 Har denne litt spesielle portugiseren! Veit ikke nøyaktig hvor mange som ble produsert,men skulle gjerne likt å vite det! Ref Iw371431
Lekker! :)
Skulle likt å se denne i virkeligheten, og kjenne forskjellen i vekt til stål-modellen..

Både denne og andre portuguese i gull virker som flotte gull-klokker til godt under 100k brukt..

• Liker
Reaksjoner: gulenissen
Lekker! :)
Skulle likt å se denne i virkeligheten, og kjenne forskjellen i vekt til stål-modellen..

Både denne og andre portuguese i gull virker som flotte gull-klokker til godt under 100k brukt..
La den ut for salg idag! Veier litt mere enn stålklokkene og er jo kun den grå skiven som ser forskjellig ut ifra de andre!

La den ut for salg idag! Veier litt mere enn stålklokkene og er jo kun den grå skiven som ser forskjellig ut ifra de andre!

Så du hadde en annonse annet sted også for noen dager siden. ;)
Men for min del ville jeg nok heller gått for rødt/gult gull med sort eller grå skive.
Sliter dog med å forstå forskjellen på de to modellene 371415 og 371482 - om det er forskjellig farge på gullet..

Grå skive - 371482 "red gold":
L_IW371482_2011.587a029f5d0cc7730ac0c1f9a2fac968.jpg

Sort skive - eldre modell 371415: Pink Gold? (finner ikke info på IWC sine sider):

A8217-IWC.JPG

• Liker
Reaksjoner: Oscr
Var så heldig og fikk prøve det som etter min mening er den ultimate Portugieser. Perpetual Calendar, Minute Repeater, Chronograph :eek: Utvilsomt det råeste (og dessverre dyreste) jeg har opplevd på lanken. Av ren nysgjerrighet, vet du hva prisen i Norge er på denne @JørgenO ?
IMG_5495.jpg

Var så heldig og fikk prøve det som etter min mening er den ultimate Portugieser. Perpetual Calendar, Minute Repeater, Chronograph :eek: Utvilsomt det råeste (og dessverre dyreste) jeg har opplevd på lanken. Av ren nysgjerrighet, vet du hva prisen i Norge er på denne @JørgenO ?
Vis vedlegg 24173
Den koster kr. 1.857.000,- Men jeg skal gi deg en god pris:)

Den månefasen der er bare så lekker. Hele klokken er jo ren skjær kunst :)

Vis vedlegg 24173

• Liker
Reaksjoner: lantin
Så du hadde en annonse annet sted også for noen dager siden.

Sort skive - eldre modell 371415: Pink Gold? (finner ikke info på IWC sine sider):

På 371415 er kassen i rosé eller rødt gull, urskiven er sort - ikke grå, og har ikke sunburst-finishen til den grå skiven på 371482. Som forøvrig også har kasse i rosé/rødt gull. Tror bare det er bildene her som lurer deg....