Vis oss din GMT "Root beer"!

Og et til for moro skyld - #freethenipple
PSX_20151203_230706_zpscs3z5p62.jpg

Nydelig bilde, du prøvde den hæsjtaggen på insta eller ;) Hehe
 
@andres Uff ja!! Heldigvis var det en som fortalte meg at budskapet til #freethenipple hadde beveget seg fra fokus på likestilling til... vel, en hel del andre stillinger kan man si :eek:
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta og andres
Jeg er helt på tuppa om dagen i mangel av root beer.. hvor lenge må jeg vente før jeg kommer over _min_ klokke?

Og om den ikke har nipler og plexi når jeg først finner den, så tror jeg at den blir min allikevel. ...men det er litt farlig med avstandsforelskelse på internett - har aldri sett en i levende live, kan jo bli skuffet. :S
 
Jeg er helt på tuppa om dagen i mangel av root beer.. hvor lenge må jeg vente før jeg kommer over _min_ klokke?

Og om den ikke har nipler og plexi når jeg først finner den, så tror jeg at den blir min allikevel. ...men det er litt farlig med avstandsforelskelse på internett - har aldri sett en i levende live, kan jo bli skuffet. :S
Vent på plexi og nipple. Jeg vet du ikke blir skuffet ;)
 
...og til dere som ikke klarer å la være å søke på root beer i tide og utide.. skrik ut hvis dere kommer over en!
 
....og der fant en komplett 2005 16713 med boks og papirer veien ut på Finn. Er denne omsatt her inne tidligere? Bør være rimelig gjenkjennelig utifra det hakket i kassen. Den er ikke avertert på forumet, så jeg velger å tro at kjøper ikke er på TS.

Etter min finger-i-været metode er verdien 50-60.000,-. Noen synspunkter?

2.jpg
1.jpg