Vis oss din GMT "Root beer"!

29.5 år i dag og fortsatt flotte hofter og spreke nipples. Håper du holder deg like bra noen år til :D
Ch6MggX.jpg

zTuD5Zz.jpg
 
Heter 16758 i helgull. Mulig bare en skrivefeil, men tror helgull kun er levert med helbrun bezel og ikke gull/brun(?).
 
1675/8 eller 16758. Mener de ble levert med sort bezel også.

Btw, nydelige bilder av flotte nipple dials.
 
Hva tror ekspertene om denne:

50k ferdit prutet og tollet uten lenke.

Den så ganske så fin ut, i hvert fall ut i fra det litt dårlige bildet. Vanskelig å se om lugs på venstre side er "skarpe" eller for mye polert (altså smalere enn høyre).
Prisen? Tja, hva skal man si ...litt drøyt uten lenke? Men det er vel bare å forvente da det ikke dukker opp så mange for salg.
Jubilee-lenke får du for 4-6K på Ebay. Men ligger nok på 6-7 her hjemme nå, om du finner.
Hadde jeg vurdert å selge nå, så hadde jeg nok vært fornøyd med 50K, men jeg håper og tror den blir :)
 
  • Liker
Reaksjoner: moses
Den så ganske så fin ut, i hvert fall ut i fra det litt dårlige bildet. Vanskelig å se om lugs på venstre side er "skarpe" eller for mye polert (altså smalere enn høyre).
Prisen? Tja, hva skal man si ...litt drøyt uten lenke? Men det er vel bare å forvente da det ikke dukker opp så mange for salg.
Jubilee-lenke får du for 4-6K på Ebay. Men ligger nok på 6-7 her hjemme nå, om du finner.
Hadde jeg vurdert å selge nå, så hadde jeg nok vært fornøyd med 50K, men jeg håper og tror den blir :)

Takker for tipset. Jeg gjorde som Clintern (som vel har en rootbeer selv): Kjøp først og spør etterpå.
Lenke skal kjøpes inn, takker for tipset der også.
kvcGogS.jpg