Vis oss din GMT "Root beer"!

...og til dere som ikke klarer å la være å søke på root beer i tide og utide.. skrik ut hvis dere kommer over en!

Rootbeer gir høstfølelse ifølge Bob's Watches. Jeg er forsåvidt enig, men hadde jeg visst at et av mine bilder skulle havne der ville jeg muligens valgt en mer seriøs undertekst :p

IMG_20161104_150424_zpsqneguray.jpg

....og der fant en komplett 2005 16713 med boks og papirer veien ut på Finn. Er denne omsatt her inne tidligere? Bør være rimelig gjenkjennelig utifra det hakket i kassen. Den er ikke avertert på forumet, så jeg velger å tro at kjøper ikke er på TS.

Etter min finger-i-været metode er verdien 50-60.000,-. Noen synspunkter?

2.jpg
1.jpg

Nå har jeg trålet markedet (i Norge) i over ett år. Fortsatt ingen root beer. :(

Som ventepølse har derfor skaffet meg en pen 16700 Pepsi!

Resized_20170527_095921.jpg

(Selgers bilde, jeg ville aldri tatt et bilde med bezel på skeive - med mindre jeg var i en annen tidssone)

Bytte er meget aktuelt. Og om noen kommer over en root beer til salgs er dette meldepliktig på pm til meg. (Ikke den med sort skive i Bergen)..

• Liker
Reaksjoner: Rød og aksgro
Kan hende det er dataen jeg sitter på nå som det er noe galt med, jeg finner ingen bilder her. Uansett så er det ingen ting galt med å få denne tråden opp.
Jeg har akkurat fått tak i en rootbeer og er veldig happy med den. Da jubilee stål/gul lenke blir litt for bruktbil selger(PS jeg er det selv) så ønsker jeg å få den på en strap. Åpen for gode forslag hvis noen har noen fine bilder å vise.