- Medlem
- 25. nov. 2008
Sist jeg var på Gardermoen hadde de tilbud på Cloudy Bay Sauvignon blanc. Kostet vel 110 kr flasken. Denne ligger vanligvis på 219 på polet.
Denne fungerer utmerket, både til reker og som ren drikkevinEn av mine absolutte favoritter! Det gjør heller ikke noe at den er blant de billigste på polet
http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-vmp-Site/no_NO/-/NOK/v_ViewProductDetail-Start?ProductUUID=YvoKxzOGWKEAAAErtbxSckSs&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferList
...god hvitvin på Gardermoen for de som popper innom tax-free'en på vei hjem: Gewurztraminer "Hugel" (fra Hugel & Fils). Denne passer perfekt til skalldyr, fis og sushi etc..
...mulig den ligger noe over budsjettet ditt Mathfjeld, men den er ikke å skaffe på polet så derfor verdt å merke seg..![]()
Hva er prisen? Samboeren trasker gjennom Tax-free´n på mandag så mulighet for å ta med seg noen liter.
Jeg skal til Roma neste helg, noen italienske godbiter dere synes jeg bør ta med meg hjem? Føler det er tid for rødvin framover ...
Jeg vil bare tilføye at det er noen måneder siden de hadde det tilbudet på Cloudy Bay. Er ikke sikkert at de har det nå til dags![]()
Jeg skal til Roma neste helg, noen italienske godbiter dere synes jeg bør ta med meg hjem? Føler det er tid for rødvin framover ...