Vacheron Constantin-tråden

Fikk svar fra Bjerke, så d er bare å puste ut :)

Det er delvis sant. Alle Overseas i stål med blå skive er nå kun tilgjengelig gjennom VC Boutiques, samt enkelte utvalgte forhandlere. Urmaker Bjerke er en av disse
 
Fikk svar fra Bjerke, så d er bare å puste ut :)

Det er delvis sant. Alle Overseas i stål med blå skive er nå kun tilgjengelig gjennom VC Boutiques, samt enkelte utvalgte forhandlere. Urmaker Bjerke er en av disse
Herlig! Da er det bare å fortsette å vente
 
Denne er bare så latterlig digg på lenke :)

ED5EDEEF-9DF8-4444-B22D-38AD7DA10DFD.jpeg
6025D265-FCDD-420D-A67E-6A0CE3EFB0DE.jpeg
 
Min har vært på service via Bjerke. Veldig god service og god informasjon underveis fra Bjerkes side. Men slik som resten av de tre store må du forvente å vente noen måneder på retur samt bla opp relativt mange høvdinger
 
  • Liker
Reaksjoner: godard
Min har vært på service via Bjerke. Veldig god service og god informasjon underveis fra Bjerkes side. Men slik som resten av de tre store må du forvente å vente noen måneder på retur samt bla opp relativt mange høvdinger
Herlig klokke, denne kunne jeg godt ha tenkt meg - ulempen er jo servicefraværet over lang tid og kostnadene. Skjønner ikke helt at disse "store" ikke får mere tyn enn sutringen over mangel på leveranse av Rolex - disse serves jo umiddelbart til en grei pris.
 
Min har vært på service via Bjerke. Veldig god service og god informasjon underveis fra Bjerkes side. Men slik som resten av de tre store må du forvente å vente noen måneder på retur samt bla opp relativt mange høvdinger
Kjapt spm og kommentar:
spm - hvorfor trengte din service, omtrent ny?
kommentar - dette er en klokke som virkelig har vokst på meg (syns det utrykket er litt snodig, men sant her...), den er virkelig nydelig!
 
+1. Lest litt forskjellig om urverket, er vel første in-house verket i overseas. Tror det var på KS/Rolexforum det var snakk om tidlig service/feil. Verket har jo relativt få deler, så skjønner ikke helt prisen på service. Oppleves forresten non-hacking biten ok? Det er vel kanskje normen for heute h. Synes det er lett irriterende på speedy.. Sitter selv litt på avtrekkeren, eller vente på neste generasjon med muligens oppdatert verk fra vc. Estetisk er jo verket fantastisk.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Genta
...og vips gikk prisen på overseas opp til 23.200 euro fra VC. Spennende å se om Bjerke følger.
 
Ikke justert opp på Bjerkes nettside, uten at det har så stor betydning på hva du må betale iom at det er venteliste på denne (iallefall som jeg har hørt om):
1622616391202.png
 
Hmm.. hvorfor er den vridd feil vei til å være «sjåfør-klokke»? Er den ment for høyre håndledd?