127 000kr
Måtte du vente lenge på den - eller er det noe AD klarer å levere relativt raskt?
127 000kr
Måtte du vente lenge på den - eller er det noe AD klarer å levere relativt raskt?
TakkEr kun levert et par blå til Norge og leveres visstnok kun på direkte kundebestilling i den fargen. Sølvskiven var på lager sist jeg sjekket. I forhold til leveringstid tipper jeg ca 3. mnd om ikke ting har forandret seg siden da.
Står på venteliste hos Bjerke, men har ikke fått noe beskjed om dette. Har også betalt depositum, så regner med de da er litt ekstra på ballen.Kan dette stemme?Vis vedlegg 245549
Samme beskjed har jeg også fåttFikk svar fra Bjerke, så d er bare å puste ut
Det er delvis sant. Alle Overseas i stål med blå skive er nå kun tilgjengelig gjennom VC Boutiques, samt enkelte utvalgte forhandlere. Urmaker Bjerke er en av disse
Herlig! Da er det bare å fortsette å venteFikk svar fra Bjerke, så d er bare å puste ut
Det er delvis sant. Alle Overseas i stål med blå skive er nå kun tilgjengelig gjennom VC Boutiques, samt enkelte utvalgte forhandlere. Urmaker Bjerke er en av disse
Herlig klokke, denne kunne jeg godt ha tenkt meg - ulempen er jo servicefraværet over lang tid og kostnadene. Skjønner ikke helt at disse "store" ikke får mere tyn enn sutringen over mangel på leveranse av Rolex - disse serves jo umiddelbart til en grei pris.Min har vært på service via Bjerke. Veldig god service og god informasjon underveis fra Bjerkes side. Men slik som resten av de tre store må du forvente å vente noen måneder på retur samt bla opp relativt mange høvdinger