Urmakerkurs?

Det ble jaggu en het tråd dette. Skjønner at jeg må stå opp for det jeg har sagt. Er fortsatt på ferie ut uken men skal begynne med konkrete planer fra neste uke.

☺☺☺
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Salvesen
Dette er et supert tiltak!!! Jeg tilpasser min kalender til dette kurset. Er veldig interessert i med å skru og ta service.
Siden jeg er tidligere skipsmekaniker kan jeg nok trekke en del paralleller;)
 
  • Liker
Reaksjoner: kjetil_s og Greg
Dette er et supert tiltak!!! Jeg tilpasser min kalender til dette kurset. Er veldig interessert i med å skru og ta service.
Siden jeg er tidligere skipsmekaniker kan jeg nok trekke en del paralleller;)

Propeller og ankere?
Jo, det høres rimelig ut!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Greg
I løpet av et par uker skal jeg komme med et opplegg. Jeg tillater meg å gjøre det mest mulig bekvemt for meg selv :)

Derfor skal jeg presentere mest mulig her i denne tråden, og går over i PM (evt mail) modus når man har "meldt seg på".

Det mest usikre mht pris her er leverandør av lokale. Har vært heldig og fått en meget fordelaktig pris før, og egentlig ingen grunn til å tro annet nå, men skifte av eiere gjør at jeg ikke tør å være bastant. Jeg vil uansett jobbe for å holde denne utgiften nede.

Stay tuned. Dette kan jo bli noe av. Jeg tenker fortsatt november, kjipt vær har kommet, og fortsatt en stund til jul.