Urmaker Bjerke

Hadde en veldig hyggelig kjøpsopplevelse hos Urm. Bjerke på Karl Johan her forleden dag. Upåklagelig når de spretter en flaske ene og alene for meg og man får servert bobler mens man venter på tilpasning av lenke☺

Har ventet en god stund på at mitt navn skulle dukke opp som neste på listen.. Selv med begrenset kjøpshistorikk kom dagen til og med noe før jeg hadde forventet!

Fantastisk service av Snorre og Jan Gunnar! Ingen tvil om hvor jeg ønsker å kjøpe neste ur - bare jeg får lov da ;)
Gratulerer! Nå må du vise hva du har kjøpt og da :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Risti4life og Genta
Hadde en veldig hyggelig kjøpsopplevelse hos Urm. Bjerke på Karl Johan her forleden dag. Upåklagelig når de spretter en flaske ene og alene for meg og man får servert bobler mens man venter på tilpasning av lenke☺

Har ventet en god stund på at mitt navn skulle dukke opp som neste på listen.. Selv med begrenset kjøpshistorikk kom dagen til og med noe før jeg hadde forventet!

Fantastisk service av Snorre og Jan Gunnar! Ingen tvil om hvor jeg ønsker å kjøpe neste ur - bare jeg får lov da ;)
Gratulerer din luremus ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Risti4life
Sorry folkens - virkelig ikke meningen å opptre som noe luremus her; mitt motto er jo «alle skal få»... Ingen hemmelighet; ble postet under dagens klokke her i uken som var ☺️ Men kan jo alltids legge ut et bilde til
05C0E35D-AAC0-4BF9-983F-54D8F15331B3.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Risti4life
Sorry folkens - virkelig ikke meningen å opptre som noe luremus her; mitt motto er jo «alle skal få»... Ingen hemmelighet; ble postet under dagens klokke her i uken som var ☺ Men kan jo alltids legge ut et bilde til Vis vedlegg 169997

Gratulerer! Skifte til "Patek4life" – eller går vi for 12 nye år med samme nick? ;)
 
Sorry folkens - virkelig ikke meningen å opptre som noe luremus her; mitt motto er jo «alle skal få»... Ingen hemmelighet; ble postet under dagens klokke her i uken som var ☺ Men kan jo alltids legge ut et bilde til Vis vedlegg 169997
Alle skal få - er det mottoet til PP også?

Grattis, helt nydelig og bobleverdig!!!

Min rotor er større enn din, og ikke engang i gull;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Risti4life
Tommel opp for Bjerke i Bergen som virkelig leverer på service, kompetanse og god stemning. Fikk beskjed på fredag om at klokken jeg har ventet noen år på var kommet, og klar for henting mandag - lille julaften! Perfekt! Har handlet noen klokker hos Janicke og co etterhvert men det var likevel ekstra spesielt denne gangen. Kaffe og sjokolade ble servert under en svært hyggelig klokkeprat mens lenken på denne herligheten ble tilpasset håndleddet:
D2E7347F-536E-4737-A884-0474EB8584B6.jpeg
 
Tommel opp for Bjerke i Bergen som virkelig leverer på service, kompetanse og god stemning. Fikk beskjed på fredag om at klokken jeg har ventet noen år på var kommet, og klar for henting mandag - lille julaften! Perfekt! Har handlet noen klokker hos Janicke og co etterhvert men det var likevel ekstra spesielt denne gangen. Kaffe og sjokolade ble servert under en svært hyggelig klokkeprat mens lenken på denne herligheten ble tilpasset håndleddet:
Vis vedlegg 175358

Til lykke med den nye klokken!
Måtte den få være med på mange eventyr :cool:
 
Jeg og The Lady of the House tok en tur innom Urmaker Bjerke for noen uker siden. Vi hadde en hyggelig samtale med Jan Gunnar som tok hånd om oss, og hun prøvde en del klokker og i tilegg til hans veiledning kom hun fram til hva hun ville ha. Så da var valget enkelt, vi kjøpe/bestille en Patek Philippe Nautilus 7118/1A-001. "A happy wife is a happy life"

Jeg må også si takk til Eivind alias @Edzilla CMGR for hans råd og veiledning i denne prosessen, med "at the end of the day" det er hennes beslutning.

Screenshot_20200114_130146_com.android.chrome-3.jpg
 
Redigert: