Urmaker Bjerke

Jeg vil også tilføye mine positive opplevelser med Urm. Bjerke. Tenker primært på Nedre Slottsgate og Herman. Meget hyggelig kundebehandling uavhengig av handel eller ikke. Har videre også veldig positive erfaringer på e-post korrespondanser med vedkommende. (10 poeng og begge tommel opp)
 
Jeg har vært kunde hos Urmaker Bjerke i mange år og jeg har alltid vært fornøyd. De har blide og hyggelige medarbeidere, et godt produktutvalg, og de strekker seg langt for kundene sine. At det finnes konkurrenter som er rimeligere er helt naturlig, det vil det alltid være. Bare se i andre bransjer.

Når jeg skal kjøpe en klokke så er ikke jeg kun styrt på pris. Kundeopplevelse, service, produktutvalg og lokasjon er vel så viktig for meg. Jeg synes det er MYE hyggeligere å kjøpe noe over disk, kan prøve den kontra at postmannen leverer en pakke på døren. Når jeg handler matvarer, så er jeg den typen som handler alle matvarene sine i en butikk selv om jeg vet at melken er 3 kr billigere et annet sted. Gammeldags? Ja kanskje... men jeg liker det og har aldri angret på det.

At Urmaker Bjerke har fått mange flere kunder og mange flere potensielle kunder er det ikke noe å lure på. De siste årene har Urmaker Bjerke utviklet seg masse i positiv retning og jeg gleder meg til å se videreutviklingen. At de driver en god butikk er jeg kjempe fornøyd med som kunde!

Men jeg er en enkel mann med noen enkle leveregler som jeg lærte av mine foreldre. Å behandler andre som jeg vil bli behandlet selv, være rettferdig og huske å si ifra når du føler at ting er urettferdig. Dette er noen leveregler jeg følger hver eneste dag uansett hvor man handler eller hva man handler.
 
Var innom Bjerke på KJ og kjøpte nytt armbåndsur. Forsåvidt grei opplevelse der og da, men måtte purre fire ganger på å få siste dele av leveranse man betalte for. Selger tok aldri kontakt selv etter to purringer. Årsaken til at salget til slutt ble fullført av Bjerke, var dessverre at jeg mått true med anmeldelse av mulig svindel og anmeldelse for samme. Etter dette ble salget sluttført 2 dager etterpå.

Vil jeg kjøpe fra Bjerke igjen?

Gjett.

Nei.

Har jeg hatt lignende opplevelser fra andre kjøp fra fire andre autoriserte forhandlere? Nei, heldigvis. :)

En erfaring rikere.
 
Var innom Bjerke på KJ og kjøpte nytt armbåndsur. Forsåvidt grei opplevelse der og da, men måtte purre fire ganger på å få siste dele av leveranse man betalte for. Selger tok aldri kontakt selv etter to purringer. Årsaken til at salget til slutt ble fullført av Bjerke, var dessverre at jeg mått true med anmeldelse av mulig svindel og anmeldelse for samme. Etter dette ble salget sluttført 2 dager etterpå.

Vil jeg kjøpe fra Bjerke igjen?

Gjett.

Nei.

Har jeg hatt lignende opplevelser fra andre kjøp fra fire andre autoriserte forhandlere? Nei, heldigvis. :)

En erfaring rikere.
Ble litt nysgjerrig her nå, fortell litt mer da?! Hva var greia?
 
  • Liker
Reaksjoner: Mysil
Var innom Bjerke på KJ og kjøpte nytt armbåndsur. Forsåvidt grei opplevelse der og da, men måtte purre fire ganger på å få siste dele av leveranse man betalte for. Selger tok aldri kontakt selv etter to purringer. Årsaken til at salget til slutt ble fullført av Bjerke, var dessverre at jeg mått true med anmeldelse av mulig svindel og anmeldelse for samme. Etter dette ble salget sluttført 2 dager etterpå.

Vil jeg kjøpe fra Bjerke igjen?

Gjett.

Nei.

Har jeg hatt lignende opplevelser fra andre kjøp fra fire andre autoriserte forhandlere? Nei, heldigvis. :)

En erfaring rikere.
Unboxing? :cool:
 
Er det innafor å spørre om å få en "grei" pris på en klokke hos Bjerke?
På en relativt vanlig modell, som ikke har venteliste..
 
Er det innafor å spørre om å få en "grei" pris på en klokke hos Bjerke?
På en relativt vanlig modell, som ikke har venteliste..

Er vel aldri feil å be om et godt tilbud. Det gjelder vel uansett om man handler dyre møbler på EXPO Nova eller klokke hos Urmaker Bjerke. Er du heldig drysser de kanskje en Rolex- lommekniv, eller et silkeskjerf på deg :)
 
Har bare godt å si. Har nå handlet 6 klokker der og venter på nr 7 og 8... mens jeg tenker på hva som skal bli nr 9 (!) -> så da forventer jeg god service også:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Har bare godt å si. Har nå handlet 6 klokker der og venter på nr 7 og 8... mens jeg tenker på hva som skal bli nr 9 (!) -> så da forventer jeg god service også:)
Samme her, alltid hyggelig å komme innom og alle kjøp har vært med super service (som det burde være, så klart)! Opplever også profesjonalitet og nødvendig tålmodighet for en som skal prøve igjen og igjen...

@Cappuccino : Lov å spørre over hvor lang periode? Skjønner om det er kleint å svare, i så fall null problem så klart;)
 
Samme her, alltid hyggelig å komme innom og alle kjøp har vært med super service (som det burde være, så klart)! Opplever også profesjonalitet og nødvendig tålmodighet for en som skal prøve igjen og igjen...

@Cappuccino : Lov å spørre over hvor lang periode? Skjønner om det er kleint å svare, i så fall null problem så klart;)
Sikkert en tredagers...
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: urtid og Grendel
Tok en telefon til Urmaker Bjerke i Nedre Slottsgate på mandag for å forhøre meg om pris og tidsramme på trykktest, rens og bytte av pakninger på min BLNR. Ble betjent av en meget hyggelig dame og fikk raskt svar på det jeg lurte på. Videre spurte jeg om mulighetene for å sette meg på liste på en SS-Rolex jeg har hatt lyst på en god stund. Jeg ble høflig forklart prosedyren med søknader etc. Hun fylte ekspeditt ut søknadskjemaet for meg mens jeg ventet og ga beskjed om at jeg ville få tilbakemelding på søknaden i løpet av noen dager. På fredag fikk jeg svar på søknaden og ble satt opp på liste. Ventetiden var ikke avskrekkende heller. Jeg begeistres over å kunne glede meg til nytt ur samt servicen hos Urmaker Bjerke.

Terningkast 6 :)
 
Hadde en veldig hyggelig kjøpsopplevelse hos Urm. Bjerke på Karl Johan her forleden dag. Upåklagelig når de spretter en flaske ene og alene for meg og man får servert bobler mens man venter på tilpasning av lenke☺️

Har ventet en god stund på at mitt navn skulle dukke opp som neste på listen.. Selv med begrenset kjøpshistorikk kom dagen til og med noe før jeg hadde forventet!

Fantastisk service av Snorre og Jan Gunnar! Ingen tvil om hvor jeg ønsker å kjøpe neste ur - bare jeg får lov da ;)
 
Hadde en veldig hyggelig kjøpsopplevelse hos Urm. Bjerke på Karl Johan her forleden dag. Upåklagelig når de spretter en flaske ene og alene for meg og man får servert bobler mens man venter på tilpasning av lenke☺

Har ventet en god stund på at mitt navn skulle dukke opp som neste på listen.. Selv med begrenset kjøpshistorikk kom dagen til og med noe før jeg hadde forventet!

Fantastisk service av Snorre og Jan Gunnar! Ingen tvil om hvor jeg ønsker å kjøpe neste ur - bare jeg får lov da ;)

Gratulerer så mye @Risti4life !
Denne dagen kommer du til å huske i lang tid :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Risti4life