Urmaker Bjerke

Jeg forstår fortsatt ikke hva alle skal med alle disse hype-klokkene jeg. Mister umiddelbart lysten når hele horden løper i samme retning. Og har egentlig stor sans for en "no soup for you"-politikk fra butikken mot kjente storflippere.
Denne er bare herlig @kvasbo. Altfor mange er nok redd for å kjøpe denne for 70.000 for å tape 50%. Syns den er tøff og personlig gir jeg faen. Håper du ikke sikter til meg som storflipper
6B23E1D4-0C75-4FDD-B4E2-A7F98FF951CB.jpeg
 
Muligens pga. utfasing av modellen? Tank ble vel oppgradert med solcelleurverk nå nylig? Men det var jo ikke en betydelig reduksjon, akkurat.
 
Oh, what a day:DNettopp kommet fra Urmaker Bjerke etter å ha hentet min nye Tudor BB58 925. Tusen takk for suveren service og oppfølging i butikken på Karl Johan. Takk og pris ble ikke ventetiden så lang og det var bra å kunne være fysisk tilstede i butikken (selv med munnbind). Legger ved et bilde av den nyervervede herligheten:mrgreen:
F6B11D28-A341-49EE-8D51-B8BB0A2CD180.jpeg
 
Oh, what a day:DNettopp kommet fra Urmaker Bjerke etter å ha hentet min nye Tudor BB58 925. Tusen takk for suveren service og oppfølging i butikken på Karl Johan. Takk og pris ble ikke ventetiden så lang og det var bra å kunne være fysisk tilstede i butikken (selv med munnbind). Legger ved et bilde av den nyervervede herligheten:mrgreen:Vis vedlegg 249424

Gratulerer!
Denne kunne jeg tenkt meg å sett IRL!
 
Flott klokke! Ser ut som Bjerke har fått inn et par av denne på ganske kort tid, moro for dere som bestilte :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Watcher
Mitt første besøk hos Bjerke var på Torsdag i forrige uke. Veldig hyggelige folk. Selgeren var kunnskapsrik og service-innstilt. Air King klokka kom i god tid innen det som var forespeilet. Det tok bare 1 år og 2 dager. :)
 
Mitt første besøk hos Bjerke var på Torsdag i forrige uke. Veldig hyggelige folk. Selgeren var kunnskapsrik og service-innstilt. Air King klokka kom i god tid innen det som var forespeilet. Det tok bare 1 år og 2 dager. :)

Gratulerer med Air-King. Jeg fikk min i februar, er en meget pen klokke! Fornøyd? Hvor lang tid var opprinnelig leveringstid?
 
  • Liker
Reaksjoner: Tannhjulet
Er det noen som har noen erfaring med hvor lang tid man kan forvente før man får svar på mail fra Bjerke? Sendte en forespørsel før helgen (ikke Rolex) på et par klokker og har ikke hørt noe enda. Bedre å ringe?
 
Er det noen som har noen erfaring med hvor lang tid man kan forvente før man får svar på mail fra Bjerke? Sendte en forespørsel før helgen (ikke Rolex) på et par klokker og har ikke hørt noe enda. Bedre å ringe?
Jeg har som regel fått svar i løpet av 30 min i åpningstiden de siste tre-fire gangene jeg har lurt på noe.
 
Jeg fikk svar i løpet av 1 dag den ene gangen, og 2-3 dager den andre gangen jeg spurte om noen klokker der.
Da brukte jeg det skjemaet som var under modellen jeg lurte på.