Ulysse Nardin

Uten å bli direkte politisk, så er vel ikke et banner for en klokkeprodusent noe å bry seg om i disse tider i Kiev.

Synes Ulysses Hammerhead er veldig kul, jeg. Minner om TT sub, men langt mer uvanlig...
rjs27nV.jpg

Jeg har nå konkludert at jeg MÅ ha en UN på armen innen kort tid... Men vanskelig å få tak på (brukt). Kan jeg stole på chrono24? Synes prisnivået generellt er noe høyt der inne, ihvertfall når man legger på momsen..

Contact

Nei. Jeg har heller ikke vært i direkere jaktet rettere vintAge. Derimot ser jeg at det er veldig mye ufeilbarlig å velge mellom å vintAge fotnote

Nå er jegjeldig og hat mekanikerne za er løomke! Toyota ordner!!!!

8-kr(

Nei. Jeg har heller ikke vært i direkere jaktet rettere vintAge. Derimot ser jeg at det er veldig mye ufeilbarlig å velge mellom å vintAge fotnote

Nå er jegjeldig og hat mekanikerne za er løomke! Toyota ordner!!!!

8-kr(

Begynner å ligne en samling quotes dette;)

UN

Har som Bønna skriver hatt en UN. Synes det er en del helt rå klokker som dessverre ikke har slått gjennom helt i Norge. Samtidig som jeg elsket klokken var den litt i overkant flashy for meg. Ble litt guilty pleasure.

Går langt mellom hver gang du treffer noen som kjenner til dette. Men internasjonalt går der vel for å være rimelig high end, og en del av urverkene deres kommer jo ikke akkurat rett fra fabrikken selv om det ETA.

San Marco

Har hatt en enkel modell - San Marco på croco. 37mm. Likte klokken veldig godt, og fikk god følelse av den.

Moren min likte den også veldig godt, så det endte med at hun fikk den. Hun har den enda, og den går nå i rotasjon i andre ur.

Syntes UN har mange flotte modeller, men for meg er det viktig å kunne flippe, da jeg stadig ønsker noe annet. Da er litt dumt at UN ikke er like enkelt å flippe som andre merker.

Bumper denne Ulysse Nardin-tråden med en ny modell.

Dual Time med eget manufaktur-urverk.

unduo4.jpg

unduo3.jpg

Syntes denne var særdeles vellykket. Litt usikker på bølgemønsteret på skiven på den blå limiterte, men den hvite var bare lekker.

Synd de ikke har AD i Norge, men det finnes vel i både Stockholm og København.

• Liker
Reaksjoner: Phenix
Jeg fikk veldig lyst på denne
Ulysse Nardin Maxi Marine Blue Seal Chronograph som ligger på Finn nå. Med er skremt av de negative omtaler vedr videresalg og evnt service!? Bør jeg forbli skeptisk, eller er der noen som vil legget et godt ord inn for UN?