Ulysse Nardin

På tide å gjenopplive tråden nå som det kommer en norsk samarbeidsmodell, DIVER NORRØNA ARCTIC NIGHT, 43 mm, 300 m WR.
Lages i 29 eksemplarer, prisen blir 110k i følge nettbutikken (med en jakke på kjøpet) og tilgjengelig fra 2. eller 3. november.

4x5-product-watch-front-visible~2.png
4x5-product-watch-back-visible~3.png
received_834188181109936.jpeg
4x5-product-jacket-front-visible-1~4.png

https://www.norrona.com/nb-NO/highlights/ulysse-x-norrona/
 
Redigert:
Dette er gøy, men er UN riktige merke for Norrøna å samarbeide med?

Norrøna og Garmin hadde vært lettere å forstå, eller Norrøna ogLinde Werdelin, hvis det skal være mekanisk?
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen
Tja er Norrøna riktig for UN å samarbeide med? Norrøna er i mine øyne mainstream. Tenker man hvordan UN går sine egne veier så hadde kanskje andre outdoor-merker vært mer naturlig.

Jeg synes dette er kjempekjekt jeg. Når Ousland kan slite seg over polis med noe så lite praktisk som en Panerai så kan UN og plassere en fancy birkebeinerlogo i sin flotte Diver X
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir og GrimReaper
Henger nok sammen med samarbeidet mellom Børge, norrøna og UN.
Det er Mike Horn som har hatt et langt samarbeid med Panerai, ikke Ousland..
 
Børge Ousland vært utstyrt med Panerai på ekspedisjon. Sammen med Mike Horn. Ja Horn har hatt langt samarbeid med dem. Men Ousland og benyttet seg av Panerai på tur
 
Fikk nettopp svar fra Norrøna at det blir et event i Oslo, 10. november:

CEO Norrøna, Jørgen Jørgensen, Director Ulysse Nardin Europe, Sebastien Gautier, and Polar Explorer, Børge Ousland will be presenting the story behind the unique collaboration of the highly-anticipated duo: The DIVER NORRØNA Arctic Night watch and the arktis GORE-TEX® PRO Ulysse Nardin Edition jacket.

Afterwards, there will be a Q and A session with all three presenters.

Practical info

When: Wednesday, November 10. 2022
Time: 19:30-22:00
Serving: Bubbles and ale along with a delicious selection of tapas.

https://www.norrona.com/en-GB/events/unique-collaboration-with-ulysse-nardin-oslo/
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Kongradi