Tull med tapatalk igjen?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hjeeeelp! Jeg sliter og fortsatt med Tapatalk.

En annen ting: Jeg bruker Google Chrome på PC'en. Denne har og problemer med å vise denne siden. Her er trikset at jeg må inn med IE først, for så å kunne bruke GC. (???????). Er det mulig? :roll:

Jeg har ikke klart å komme meg inn på TS via tapatalk på noen ukers tid nå:( Har prøvd å reinstallere hele programet, men uten hell.

Jeg hadde samme problem. Slettet history og account. La den så inn igjen og alt på stell :)

Jeg sliter også fortiden med taptalk. Funker noen ganger, men mesteparten av tiden står det bare at jeg skal kontakte juice! lol (Android)

Også funker det plutselig ikle igjen.. Har i det siste også fått svart skjerm vis jeg har tatt et bilde mens jeg har vært i dagens klokke tråd for å poste.. Å da låser den seg i svart skjerm og jeg må skru av/på iPhone eller slette/installere tapatalk på nytt! Og det er jo litt kjedelig.. Noen som vet om feilen gjelder andre forum enn TS også??

Også funker det plutselig ikle igjen.. Har i det siste også fått svart skjerm vis jeg har tatt et bilde mens jeg har vært i dagens klokke tråd for å poste.. Å da låser den seg i svart skjerm og jeg må skru av/på iPhone eller slette/installere tapatalk på nytt! Og det er jo litt kjedelig.. Noen som vet om feilen gjelder andre forum enn TS også??

Bruker Tapatalk på WUS også, og der har det gått knirkefritt hele veien.

Har en mistanke om hvor problemet ligger...
TS hostes for tiden i Nederland, men skal flyttes hjem. Kommer derfor til å kjøre full oppgradering og vedlikehold av forumet i løpet av julen, og forhåpentligvis får vi ordnet opp i Tapatalk problemene da.

Jeg ser også at vBulletin har kommet med egen mobil plugin, og kanskje man skulle vurdert å gå over til denne for å slippe krøll i fremtiden.

Status
Stengt for ytterligere svar.