Tull med tapatalk igjen?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Var nok for tidlig å friskmelde problemene med tapatalk;) Fungerte bra her en times tid, også var det på'n igjen med innloggings tull mm:(
 
Er ustabilt her også igjen nå etter og ha fungert fint i noen dager etter sist det var trøbbel.
 
Jepp. Der var vi "påan" igjen....

Er det ikke noen hackere på forumet som kan bistå Juice med å få løst dette problemet?

Edit: Arg! Nå kommer ikke feilmeldingene opp lenger, men når jeg går inn i en tråd, kommer det bare blanke sider opp. Først etter en runde med "refresh" er tråden lesbar.
Hvor er pc'en min.....
 
Edit: Arg! Nå kommer ikke feilmeldingene opp lenger, men når jeg går inn i en tråd, kommer det bare blanke sider opp. Først etter en runde med "refresh" er tråden lesbar.
Hvor er pc'en min.....

Jeg opplever samme problemet etter at jeg oppdaterte Tapatalk her om dagen. Noen andre enn meg som har fått litt problemer etter oppdatering?
 
Det samme dukker opp her. Til det positive kan mån nå velge om man skal quote forrige melding når man svarer på PM.
 
Noen andre enn meg som har litt problemer med Tapatalk for tiden? Får stadig opp en feil melding når jeg skal oppdatere nyeste poster, og noen ganger når jeg går inn på tråder.
Ikke et veldig stort problem, da det hjelper å oppdatere igjen, men allikevel litt irriterende :p
 
Noen andre enn meg som har litt problemer med Tapatalk for tiden? Får stadig opp en feil melding når jeg skal oppdatere nyeste poster, og noen ganger når jeg går inn på tråder.
Ikke et veldig stort problem, da det hjelper å oppdatere igjen, men allikevel litt irriterende :p

Jeg har sett litt av dette siste døgn, men byttet telefon og Android-versjon i går så har foreløpig antatt at dette var et lokalt problem hos meg.
 
Noen andre enn meg som har litt problemer med Tapatalk for tiden? Får stadig opp en feil melding når jeg skal oppdatere nyeste poster, og noen ganger når jeg går inn på tråder.
Ikke et veldig stort problem, da det hjelper å oppdatere igjen, men allikevel litt irriterende :p

Har samme bug her:(
 
Sliter litt med at jeg ikke kommer til siste innlegg når jeg trykker på en tråd under "latest" - f.eks. havner jeg konsekvent på side 1 eller 2 (av 1000+) på Dagens Klokke. Ingen snarvei til siste side gjør at det blir mange trykk på "next page"...

Noen tips til løsning?
 
Sliter litt med at jeg ikke kommer til siste innlegg når jeg trykker på en tråd under "latest" - f.eks. havner jeg konsekvent på side 1 eller 2 (av 1000+) på Dagens Klokke. Ingen snarvei til siste side gjør at det blir mange trykk på "next page"...

Noen tips til løsning?

+1
 
Mulig det er min 3GS som er mongo, men jeg opplever at programmet kræsjer veldig ofte når jeg skal se på bilder.
 
Sliter litt med at jeg ikke kommer til siste innlegg når jeg trykker på en tråd under "latest" - f.eks. havner jeg konsekvent på side 1 eller 2 (av 1000+) på Dagens Klokke. Ingen snarvei til siste side gjør at det blir mange trykk på "next page"...

Noen tips til løsning?

Har også slitt med samme problemet i det siste. Jeg opplever også at når jeg zoomer meg inn på bilder, at den ikke zoomer ut igjen når jeg dobbelt klikker på det.
 
Er det bare meg som sliter med visning av bildene? Edit: Mathfjeld var meg i forkjøpet...

telefonapparatet mitt
 
Tuller litt om dagen, får flere meldinger i flere kopi og mange ganger jeg sendt melding kommer jeg tilbake til skriv-melding boksen og risikerer å sende igjen (skjer ibland med innlegg men der blir du advart for dobbelposting)
 
Tuller litt om dagen, får flere meldinger i flere kopi og mange ganger jeg sendt melding kommer jeg tilbake til skriv-melding boksen og risikerer å sende igjen (skjer ibland med innlegg men der blir du advart for dobbelposting)

Denne har jeg begynt å få problemer med også nå...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.