Tull med tapatalk igjen?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Medlem
6. nov. 2009
Innlegg
3.480
Sted
Østlandet
Flere som ikke har fått logget inn vis tapatalk siden i går kveld?? Fungerer dog om man tar trikset en kom med sist det var trøbbel:)
 
Ingenting er endret her på sonen.

Er Tapatalk mobilsoftwaren oppdatert? Iphone, Android?


Selv bruker jeg ikke Tapatalk, så det er fint dere sier fra dersom det oppstår problemer som følge av oppdateringer osv.
 
Regner med det gjelder alle. Tidssonen måtte slettes, for så å søke den opp igjen...
 
Takk for tipset cosmo_dude!

Prøvde først å slette Tidssonen i Tapatalk for så å adde igjen, men det gikk ei.

Men når jeg gikk inn på forumet i Safari som du skrev, gikk det plutselig å adde forumet i Tapatalk igjen. Merkelig, men who cares as long as it works.
 
Jeg kommer kun inn etter jeg har vært inne på safari først. Sånn har det vært et par uker.
 
Hjeeeelp! Jeg sliter og fortsatt med Tapatalk.

En annen ting: Jeg bruker Google Chrome på PC'en. Denne har og problemer med å vise denne siden. Her er trikset at jeg må inn med IE først, for så å kunne bruke GC. (???????). Er det mulig? :roll:
 
Jeg har ikke klart å komme meg inn på TS via tapatalk på noen ukers tid nå:( Har prøvd å reinstallere hele programet, men uten hell.
 
Jeg hadde samme problem. Slettet history og account. La den så inn igjen og alt på stell :)
 
Jeg sliter også fortiden med taptalk. Funker noen ganger, men mesteparten av tiden står det bare at jeg skal kontakte juice! lol (Android)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.