Tull med tapatalk igjen?

Status
Stengt for ytterligere svar.
Mulig det er min 3GS som er mongo, men jeg opplever at programmet kræsjer veldig ofte når jeg skal se på bilder.

Sliter litt med at jeg ikke kommer til siste innlegg når jeg trykker på en tråd under "latest" - f.eks. havner jeg konsekvent på side 1 eller 2 (av 1000+) på Dagens Klokke. Ingen snarvei til siste side gjør at det blir mange trykk på "next page"...

Noen tips til løsning?

Har også slitt med samme problemet i det siste. Jeg opplever også at når jeg zoomer meg inn på bilder, at den ikke zoomer ut igjen når jeg dobbelt klikker på det.

Er det bare meg som sliter med visning av bildene? Edit: Mathfjeld var meg i forkjøpet...

telefonapparatet mitt

Tuller litt om dagen, får flere meldinger i flere kopi og mange ganger jeg sendt melding kommer jeg tilbake til skriv-melding boksen og risikerer å sende igjen (skjer ibland med innlegg men der blir du advart for dobbelposting)

Tuller litt om dagen, får flere meldinger i flere kopi og mange ganger jeg sendt melding kommer jeg tilbake til skriv-melding boksen og risikerer å sende igjen (skjer ibland med innlegg men der blir du advart for dobbelposting)

Denne har jeg begynt å få problemer med også nå...

Etter ekstremt lang "pause" fra siden og bytte av mobil så lastet jeg ned taptalk 2 idag, men jeg finner ikke siden når jeg søker på app`en? Fungerer ikke tidssonen på taptalk lengre?

Fungerer forsåvidt greit i nettleseren på telefonen (Safari på iPhone). Men det hadde vært kjekt med Tidssonen via Tapatalk sammen med alle de andre foraene...

@Juice Tapatalk 2 ble lansert i disse dager så vidt jeg fikk med meg. Mon tro om ikke sikkerhetsutfordringene dermed er løst?

Redigert av en moderator:
Status
Stengt for ytterligere svar.