Hadde i forrige uke en langhelg i London. Mange år siden sist, så det var gøy. Jeg fikk obligatorisk nok tid til en liten klokkerunde. Jeg er på ett slags mission når det gjelder Tudor. Tester meg gjennom katalogen når det passer med lommebok, humør, tid og sted.
BB 58 GMT:
Tikker en del bokser hva gjelder størrelse, spesifikasjoner og GMT. Jeg syns derimot den har ett tamt uttrykk, og biter ikke helt på fargevalg og utførelse av bezel og skive.
BB 58 Burgunder:
Black Bay 58 Burgunder er frisk!! Mye mer inn i tiden og moderne enn BB58 svart og blå. Den beste BB58 i katalogen i dag. Dog ikke like allsidig som nevnte svart og blå.
BB "41":
Her er det bare en ting å si: Fasit! Dørgende kjedelig, svart og anonym. Huff!
Men det de har gjort med den nye kassen fra 2023 (?) Den sitter altså så godt på. Og for første gang vurderer jeg faktisk jubilee lenke. Jeg syns klokken, gitt pris og bruksområdet er tett på terningkast 6.
BB 58 GMT:

Tikker en del bokser hva gjelder størrelse, spesifikasjoner og GMT. Jeg syns derimot den har ett tamt uttrykk, og biter ikke helt på fargevalg og utførelse av bezel og skive.
BB 58 Burgunder:

Black Bay 58 Burgunder er frisk!! Mye mer inn i tiden og moderne enn BB58 svart og blå. Den beste BB58 i katalogen i dag. Dog ikke like allsidig som nevnte svart og blå.
BB "41":

Her er det bare en ting å si: Fasit! Dørgende kjedelig, svart og anonym. Huff!