Tudor-tråden

tudor-pelagos-fxd-alinghi-red-bull-racing-7.jpg


Jeg har gått litt i dybden på årets mest overraskende lansering fra Tudor.

Prøvde klokkene for ett par uker siden. Veldig kule klokker, men satt dessverre litt kronglete på håndleddet mitt.

Skal sies at jeg da hadde brukt nyeste Tudor BB36 med jubilee og t-fit clasp en stund. Den har skjemt meg litt bort hva gjelder komfort:love:
 
Spennende med karbonkasser, men vet vi noe om levetiden på slikt? Jeg har enorm tillit til den strukturelle styrken til karbon, men det sies jo at sykkelrammer i karbon ikke "kan" vare evig. Det sagt, det er vel ingen krefter på en klokkekasse, så kanskje de varer evig allikevel? Kjempekule klokker uansett!
 
Er det noen som har erfaring med å bruke en Forstner model O med andre endeledd enn de som medfølger ?
( for å bruke på eldre Tudor modeller da de gamle lenkereferansene ikke kan suppleres lenger)
 
20240124_143007.jpg

Boxfresh fra Tokyo i går. Jeg begriper ikke helt hvorfor Tudor kun har/har hatt denne tilgjengelig på det asiatiske markedet. Den er jo så lekker og komfortabel. Og billigere enn man skulle tro. Superfornøyd. Så er det bare å venne armen til 36mm kasse, men jeg tror det skal gå seg til faktisk. Godfølelsen var ihvertfall umiddelbar.

Tudor Prince Date-Day Ref.76200-0011
 
Stilig, gratulerer!
Fin all-rounder det der!

Vis vedlegg 358459
Boxfresh fra Tokyo i går. Jeg begriper ikke helt hvorfor Tudor kun har/har hatt denne tilgjengelig på det asiatiske markedet. Den er jo så lekker og komfortabel. Og billigere enn man skulle tro. Superfornøyd. Så er det bare å venne armen til 36mm kasse, men jeg tror det skal gå seg til faktisk. Godfølelsen var ihvertfall umiddelbar.

Tudor Prince Date-Day Ref.76200-0011
 
  • Elsker
Reaksjoner: GrimReaper