GrimReaper
Støttemedlem
Jeg drikker ikke. Men det går noen Tramadol etter operasjonen jeg hadde endaDette lukter aquavit på en søndag @GrimReaper
Jeg drikker ikke. Men det går noen Tramadol etter operasjonen jeg hadde endaDette lukter aquavit på en søndag @GrimReaper
Både og. Jeg solgte 124060 etter et par uker på armen. Det er den kjedeligste klokken jeg har hatt. Den ga meg null glede. På papiret og på bilder er den super. Så selg om den ikke gir deg glede. Samme opplevelse hadde jeg meg Explorer 39mm MkII og sort 116500. Men din fasinasjon av Ranger forstår jeg ikke. Syns ikke Tudor har høy nok kvalitet til at Ranger er særlig tiltalende. BB58 og fxd har det lille ekstra pga bra design og (for meg) sjarm.Jeg vurderer en Tudor Ranger som arbeidsklokke og selge suben for å prøve noe helt annet. Kan noen vær så snill å snakke meg ut av det?![]()
Både og. Jeg har jo hatt suben i over 3 år nå og den er perfekt samtidig som den er kjedelig. Men den gir meg liksom ikke noe særlig mer enn at den er perfekt som arbeidsklokke. Den er liksom "rugged" nok til å kle den rollen perfekt.Både og. Jeg solgte 124060 etter et par uker på armen. Det er den kjedeligste klokken jeg har hatt. Den ga meg null glede. På papiret og på bilder er den super. Så selg om den ikke gir deg glede. Samme opplevelse hadde jeg meg Explorer 39mm MkII og sort 116500. Men din fasinasjon av Ranger forstår jeg ikke. Syns ikke Tudor har høy nok kvalitet til at Ranger er særlig tiltalende. BB58 og fxd har det lille ekstra pga bra design og (for meg) sjarm.
Kanskje ikke dette hjalp?![]()
Akkurat.Edit; eller så kunne jeg selvfølgelig tatt Rangeren ut av bildet og brukt FXD.
www.tidssonen.no
Bra stykke. Og helt enig med deg, jeg synes de er friske og litt utenfor boksen. Fargepaletten er en vinner på disse.![]()
Jeg har gått litt i dybden på årets mest overraskende lansering fra Tudor.
![]()
Tett på Tudor Pelagos FXD "Alinghi Red Bull Racing Edition"
Tudor utenfor allfarvei er en egen opplevelse som må prøves på håndleddet.www.tidssonen.no
Når chronoen kommer uten brusreklame og med den gamle blåfargen fra original-Pelagosen, da trekker jeg kortet.![]()
![]()
Tudor utenfor allfarvei er en egen opplevelse som må prøves på håndleddet.www.tidssonen.no
Enig. Flott klokke. Kun en feil. Som er veldig stor: Linken til Red Bull. Skikkelig no-go for meg.![]()
![]()
Prøvde klokkene for ett par uker siden. Veldig kule klokker, men satt dessverre litt kronglete på håndleddet mitt.![]()
![]()