Tudor-tråden

Forbausende at noen fortsatt tror kalenderen viser 2022. Men den siste idiot er jo som kjent ikke født. Mulig selger her er en av de sist kjente.
Uten å forhåndsdømme, men - med LV boks som bakgrunn - virker vel intensjonen for klokke kjøpet ganske klart. Attpåtil en liten "tiffany"-referanse.

Første, Tudor "flamingo" chrono jeg har sett for salg på det norskemarkedet. Ingen overaskelse at den mulig kommer fra utlandet. Virker som forhandlerne i Norge har tenkt seg om både to, og kanskje tre ganger, før de har solgt denne "born to dare"-serien til kunder.

Uten å forhåndsdømme, men - med LV boks som bakgrunn - virker vel intensjonen for klokke kjøpet ganske klart. Attpåtil en liten "tiffany"-referanse.

Første, Tudor "flamingo" chrono jeg har sett for salg på det norskemarkedet. Ingen overaskelse at den mulig kommer fra utlandet. Virker som forhandlerne i Norge har tenkt seg om både to, og kanskje tre ganger, før de har solgt denne "born to dare"-serien til kunder.
Aldri hørt om dette "firmaet" som selger, og det har ikke Brønnøysundregisteret heller. Lukter humbug lang vei og røde flagg på rekke og rad.

Aner ikke hvor mange som har kommet gjennom norske AD'er men jeg vet den er mulig å få tak i. Både denne og den rosa.
Prisen er jo helt latterlig, Tudor har blitt dyrt nok som det er om ikke man skal betale dobbel pris.

Men sikkert en løk med mer penger enn vett som biter på 😄