Tudor-tråden

Denne skal jeg ha en gang…

E1891AE1-1D5C-4D5D-AA70-D20BE7929211.jpeg
 
Jeg vil skyte inn at hvis noen her skulle finne på å kjøpe en Ranger kun for å bruke på nato så vil du kunne spare noen kronasjer på å kjøpe denne på lenke. Lenken kjøper jeg av deg for 5k. Any takers? Er tilgjengelig på PM :)
 
Uavhengig av pris og fornuft ved å alltid kjøpe på lenke, så ville jeg hoppet over lenkealternativet av den enkle grunn at da blir den så kjedelig og pregløs at den ikke hadde blitt brukt. Med nato blir den litt mer sprek og jeg synes den løftes veldig på nato ift med lenke. Selv om lenken sikkert er god.
I forhold til videresalg er sikkert å kjøpe med lenke fornuftig.
 
Uavhengig av pris og fornuft ved å alltid kjøpe på lenke, så ville jeg hoppet over lenkealternativet av den enkle grunn at da blir den så kjedelig og pregløs at den ikke hadde blitt brukt. Med nato blir den litt mer sprek og jeg synes den løftes veldig på nato ift med lenke. Selv om lenken sikkert er god.
I forhold til videresalg er sikkert å kjøpe med lenke fornuftig.
Ofte lite forskjell på lenke og nato i pris på Tudor. På min s&g GMT var den 'voldsom'. Ble likevel lenke..... men ønsker egentlig både reim og Nato i tilegg:)
20220725_114139.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen og jorgenht
Extension link, ala Rolex sin easy link, for de som savner det på BB58. Vurderer denne selv. Men litt stiv pris for et lite stykke uoriginalt stål, som sannsynligs er produsert i kvanta i Kina

 
Knall! Står det noe om tykkelse på kassen? Kunne ikke se det i farta …