Tudor-tråden

For meg er det raffineringen av selve klokken (kassen) som er det viktigste. Uavhengig av hvilken lenke/rem man ønsker.
Absolutt et godt poeng. Tykkelsen har jo vært et gjentagende issue med flere av Tudors modeller. Det og kombinasjonen med 5-link lenke gjorde den veldig mye mer appellerende enn forrige generasjon. En annen stor fordel er jo at man slipper de falske naglene når man går for 5-link. De er riktig nok ikke så synlige når man har den på hånden, men man vet jo at de er der.
 
  • Liker
Reaksjoner: vetlus
97F95090-1741-47C0-8537-5C88A4E800D1.jpeg

Endelig var tiden kommet :mrgreen: Siklet på denne i lang tid nå, en av de peneste i katalogen etter min mening. Folk virker å ha gått forbi denne nå pga. mangel på T-fit, og det skjønner jeg godt. Sliter litt med å finne den perfekte lengden på lenken selv, men har ro og tro på at med en halvlenke fra Uncle Seiko i bestilling og en «easylink» fra Steel Reef (snart tilgjengelig for bestilling), så blir dette knall!
 
IMG_5182.jpeg.jpg

Fikk bekreftet levering av denne i mai. Blir spennende å se om den lever opp til forventningene. Med tynnere kasse, ny lenke, chronometersertifisert verk, T-fit clasp og lollipop-sekundviser er det jo faktisk litt å se frem til. Blir moro å se om den blir værende i samlingen :)
 
Mistenker dem sterkt for å hype opp. Men, det rabler litt for bjerke om dagen, jeg er gml kunde fra fler år tilbake og lagt igjen en del kr, de skulle vurdere om jeg kvalifiserte til kjøp av en Tudor og viste til «vi opplever svært stor interesse…..».mulig min feil da jeg har ny epost adresse, men jeg heter det samme som før.
kjenner jeg begynner å bli lei at jeg er nedprioritert til fordel for kjeltringer og trygdede
 
  • Liker
Reaksjoner: Edward
2024?!!!
Jeg vet om flere som har fått kjøpt den over disk allerede i utlandet. Dette kan jo ikke rime...
Bør ta leveringstidene med en klype salt, i positiv forstand.
Min erfaring fra Bjerke både med Tudor og Rolex er at de heller er litt "pessimistiske" i sine anslag, enn å måtte skuffe folk (og unngå mas fra kunder når de ikke har fått bestillingen sin "i tide").
I tillegg kan det være de er ekstra forsiktige med Tudor siden de faktisk ikke vet hvor mange eksemplarer de får (eller hvor mange forespørsler de får), og når de har lagt til "med noe forbehold kan komme noe før", så bekrefter det min teori. Og som vi/forhandler vet - at Tudor plutselig kan levere mange. I tillegg står de også friere til å prioritere kundene de vil når de får leveranser, og overraske kunder positivt.

Edit; Det kan jo også være en bevisst strategi å kjøle ned "invistorers" interesse ved å gi inntrykk av at det er lang leveringstid, sluse alle gjennom ventelistevurdering osv. osv.
 
Redigert:
Mistenker dem sterkt for å hype opp. Men, det rabler litt for bjerke om dagen, jeg er gml kunde fra fler år tilbake og lagt igjen en del kr, de skulle vurdere om jeg kvalifiserte til kjøp av en Tudor og viste til «vi opplever svært stor interesse…..».mulig min feil da jeg har ny epost adresse, men jeg heter det samme som før.
kjenner jeg begynner å bli lei at jeg er nedprioritert til fordel for kjeltringer og trygdede
Dette høres jo ut som det begynner å bedre seg for normale folk og nye entusiaster, endelig så begynner gamle kundeforhold og tidligere kroner brukt å spille mindre rolle.

Kanskje dette var salgsstrategi fra begynnelsen av, først sikte på lappene til rappere og dealere forså å høste fruktene fra trygden :ROFLMAO:
 
Mistenker dem sterkt for å hype opp. Men, det rabler litt for bjerke om dagen, jeg er gml kunde fra fler år tilbake og lagt igjen en del kr, de skulle vurdere om jeg kvalifiserte til kjøp av en Tudor og viste til «vi opplever svært stor interesse…..».mulig min feil da jeg har ny epost adresse, men jeg heter det samme som før.
kjenner jeg begynner å bli lei at jeg er nedprioritert til fordel for kjeltringer og trygdede
Dette høres ut som standardsvar de sender ut til alle forespørsler før de faktisk gjør en vurdering(eller lottotrekning på kammerset?), særlig i hete perioder med nylanseringer, så ville ikke blitt fornærmet. Enda. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: krembrule