Tudor-tråden

54 vs 58
280C05DD-3953-4AC8-BA5A-F2CEFBF6D3E2.jpeg

8472F618-C75C-4035-89C8-27574E38E130.jpeg
 
BB54 er nok for liten for meg, men ikke noe å utsette ellers (basert på de to minuttene). BB58 med t-fit, da snakker vi.

Fant denne siden i går, vet ikke om det bare er jeg som ikke har fått det med meg før. Ser veldig greit ut da.

 
Fant denne siden i går, vet ikke om det bare er jeg som ikke har fått det med meg før. Ser veldig greit ut da.


Har denne på min BB58. Funker bra. Imponerende tight og godt maskinert. Kan anbefales!
 
Har denne på min BB58. Funker bra. Imponerende tight og godt maskinert. Kan anbefales!

Jeg og. Helt top notch, ser og føles ut som originaldel.

Gjør to separate ting for meg:
- verktøyløs utvidelse når håndleddene sveller i plutselig varme
- mellomlangt ledd når det er innslått for flere tilpasningsmuligheter til håndleddet
 
  • Liker
Reaksjoner: Kraken og Labbos
Imponerende service!

Fikk nettopp ny jeg også, virker som en helt annen borrelås på den nye. Får satse på at den holder litt lengre enn den MN21 ble levert med…
Jeg ble fortalt at det stort sett var de aller første M.N.21 som har dette problemet. Så de ville gjerne ha tilbake den gamle remmen for å se nærmere på den.
Uansett så må man la seg imponere av servicenivået.
 
MN22 midtsommers har samme problemet. Fikk ny på garanti men den forblir ubrukt til fordel for nato eller gummirem. Syns forøvrig gummiremmen er utrolig god m.

Åpnet og så på den nye remmen nå og det var noe helt annet enn den gamle. Mye grovere borrelås på den så de har åpenbart tatt tak i problemet.
Jeg prøvde gummremmen ėn gang men den var skivebom for min del. Synes den var stiv og bygget for mye under klokka.